• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Dhelia Payson Keeler
    'Dee, kan ik wel onthouden,' zegt Jake. 'Wat heb jij als element?' Vraagt hij dan.
    'Hetzelfde als jou,' antwoord ik glimlachend. 'Lucht dus'. Ik zeg er maar niet bij dat ik lucht nogal saai vind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Colin Stanley Lesters.

    "Sure" zegt ze, waarna ze haar armen om me heen slaat.
    "Voor een aardappel ben je best wel groot, hoor" Mompelt ze dan.
    "Er bestaan ook grote aardappels" Zeg ik en sla mijn armen dan ook even om haar middel heen. Niet strak, maar ook niet heel los. Gewoon normaal.
    Na een paar seconden laten we elkaar los en glimlach ik even bescheiden.
    "Maare, ik denk niet dat Aardappel een goede naam voor me is" Zeg ik en heb nog steeds diezelfde glimlach op mijn gezicht staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    'Ik ben Alice' Stelde alice nu voor. 'Ik heet Dawn. Dawn Mary Claire.' Glimlachte ik. 'Je mag me gewoon Dawn noemen' vervolg ik. 'Wat is je gave?' vraag ik daarna.


    One Who Travels A Higher Path.

    MeLuvZaynx schreef:
    [Maartje is nog offline ;$. Slaapdoos.]


    [Slaapdoos.. XD!]

    Drew Emanuel Robles.

    "Gecondoleerd," Zegt ze zachtjes. Ik knik kort en langzaam.
    "Dankje," Mompel ik.
    "Het was vast moeilijk voor je," Ik knik opnieuw. Op deze zin kan ik niet 1, 2, 3 een antwoord geven..
    "En hoe denken jouw ouders erover dat je hier bent?" Mijn vraag is een beetje raar, maar ik hoop dat ze snap wat ik er mee bedoelt, want ik heb vertelt dat mijn moeder me wel wilde beschermen, maar me dan wel dicht bij zich wilde hebben.

    [Katelynn is in haar kamer (Kamer vijf) wie heeft zin om met haar te praten?]

    Password schreef:
    [Katelynn is in haar kamer (Kamer vijf) wie heeft zin om met haar te praten?]


    (Ik wou praten, maar toen had Alice even iemand nodig. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Alice Evana Jhonson

    'Ik heet Dawn. Dawn mary Claire' Stelde het meisje zichzelf voor, en vroeg wat voor gave ik had 'Mijn gave is aarde' Andwoorde ik, 'Wat ik jouw gave?' Vroeg ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dawn Mary Claire:

    'Mijn gave is aarde' Andwoorde Alice. Dat was echt vet. Beter dan water. 'Wat is jouw gave?' Vroeg ze nu aan mij. 'Mijn gave is water' zei ik trillerig. Ik sloot gelijk mijn ogen en zuchtte. Waarom nou weer water. Ik dacht even aan colin, misschien zou hij mij wel over mijn angst willen helpen. Nee, vast niet, waarom zou hij mij helpen. Ik ben maar een onzeker meiisje. Ik keek naar alice, die een beetje figuurtjes aan het maken was in het aarde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Maybole Jody Sage.

    "Dankje," Mompelt hij.
    Hij knikt opnieuw.
    "En hoe denken jouw ouders erover dat je hier bent?" Vraagt hij dan aan me.
    "Mijn moeder vind het moeilijk om mij hier achter te laten, maar ze weet dat het met mij meestal wel goed komt. Mijn vader doet er heel nonchalant over, maar ik kan gewoon aan hem zien dat hij het er ook moeilijk mee heeft. En El-" Verder kom ik niet, want een brok ontstaat in mijn keel, als ik het gezicht van Elliot voor me haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Ik wou praten, maar toen had Alice even iemand nodig. XD)


    [Alice is een obstakel tegen gekomen; Genaamd Alice. XD]

    Password schreef:
    (...)

    [Alice is een obstakel tegen gekomen; Genaamd Alice. XD]


    [Whut? (Sorry ben blond :X)]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Whut? (Sorry ben blond :X)]


    (Volgens mij ben ik dan ook blond, want ik begrijp hem ook niet. Terwijl ik zwart haar heb nog wel. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbigail

    Ik laat hem los en kijk hem vragend aan. "Wil je dan toch Colin genoemd worden ?" grinnik ik. Ik zet een klein stapje naar achteren zodat ik wat verder sta, zodat ik niet meer zo ver naar boven moet kijken.

    Jake

    "Hetzelfde als jij" begint ze, "Lucht dus". Ik lach als ik haar gezicht zie, "Je vindt het een saai Element, niet ?" vraag ik grijnsend. Bij mij was dat ook zo in het begin. Lucht is opzich wel saai, maar als je leuke dingen ermee kan doen, wordt het leuk.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (Volgens mij ben ik dan ook blond, want ik begrijp hem ook niet. Terwijl ik zwart haar heb nog wel. XD)


    Of zij heeft een ander soort hummor dan ik heb die ik niet begrijp of ik ben heeel blond bezig..


    Don't be like the rest of them, darling