• Nou zoals sommige onder jullie weten sukkel ik nog wat met m'n gewicht enzo. Ik heb ook constant ruzie thuis en die dingen want ik ben hier altijd de mindere tussen mijn broers en zussen en daarnet hoorde ik dat de jongen waar ik verliefd op ben samen is met een meisje uit m'n klas en mijn vriendin reageerde gewoon met 'tja, kans verkeken.' Ik werd helemaal kwaad op mezelf en werd helemaal gefrustreerd en ik was bot tegen iedereen die ik tegen kwam en dan ben ik in de les in tranen uitgebarsten, maar dan heeft mijn beste vriend me gekalmeerd en nu ben ik nog steeds kwaad en voel ik me echt kut & down. Dus wat doen jullie als jullie je zo voelen?


    all I want is the taste that your lips allow

    Geen idee, ik voel me ook nu precies zo.


    your eyes are like stars in the night.

    Op Q gaan en gezellig met anderen kletsen om afleiding te hebben.
    Of een humor film kijken of mijn favo muziekje opzetten. Maar dan wel vrolijke.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wenen, wenen en wenen. En met dingen beginnen gooien, de hele tijd rondwandelen, van de ene kant naar de andere kant. Zonder echt te weten wat ik moet doen, of aan het doen ben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BlackMagic schreef:
    Op Q gaan en gezellig met anderen kletsen om afleiding te hebben.
    Of een humor film kijken of mijn favo muziekje opzetten. Maar dan wel vrolijke.

    Het probleem is dat ik daar niet blij van word.


    all I want is the taste that your lips allow

    Als ik me zo voel, bedenk ik mezelf altijd dat ik met huilen toch niets ga bereiken en dat het vergeten wel een optie is, dus dan probeer ik me daar op te storten. Verder luister ik op zulke momenten altijd muziek die me kalmeert en denk ik aan de dingen die wél goed gaan. Sterkte! (:

    ik kan op dit moment wel met borden gooien van woede en frustratie :'|


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vroeger zou ik iets hebben gedaan wat niet echt 'gezond' was, maar nu huil ik gewoon uit, sms met vrienden, ga op de computer en luister vooral naar vreselijk hartverscheurende muziek (krul) Sterkte!

    heel erg bot tegen iedereen gaan doen of gwn me mond houden mensen negeren


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik voel me al bijna een week kut en depri


    "Ignite, my love. Ignite."

    BURRITO schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik daar niet blij van word.

    Hmmm.
    Dat doe ik altijd.
    Anders ehm... schrijven, al je emoties eruit gooien via de pen? (of toetsenbord:P) en als dat niet oplucht met een kussen smijten en daarna lekker een reep chocola eten? Een boek lezen?
    Hmmm... ik ga nog wel even denken;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    meis iedereen heeft wel eens een kutdagje
    geloof me over een paar dagen vraag je jezelf af waar je je zo druk om hebt gemaakt (K)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het probleem is dat ik zelf ook niet echt een oplossing weet voor dat soort momenten. Soms helpt het wel om even mijn hart te luchten. Dus voel je je nu al wat beter?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    BlackMagic schreef:
    Op Q gaan en gezellig met anderen kletsen om afleiding te hebben.
    Of een humor film kijken of mijn favo muziekje opzetten. Maar dan wel vrolijke.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Je moet rustig blijven, alles komt wel goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dan ga ik allerlei domme dingen doen (;
    Als op het dak klimmen etc.
    Dan krijg ik ineens een adrenalinekick en wil ik van het dak afspringen, voor de fun, niet als zelfmoordpoging ofzo xd
    Of ik ga mensen uitschelden, vechten ofzo.
    Of ik ga met dingen gooien (:

    Ik ben best wel agressief als ik verdrietig/boos ben. Dus moeten mensen om me heen oppassen xd


    Me so good.