• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Drew Emanuel Robles.

    De schattige blosjes op haar wangen worden iets donkerder na mijn antwoord.
    "Je zei net dat je zusje en je opa je weg brachten," Haar stem is twijfelend. Ik denk dat ze bang is dat dit een gevoelig onderwerp voor me is. Het is enigszins wel gevoelig, maar ik zal er verder wel open voor zijn.
    "Waarom hebben je ouders je niet weg gebracht?" Ik leg mijn beide handen op mijn schoot neer.
    "Mijn vader is overleden toen ik vijf was," Leg ik uit. "En mijn moeder wilde er niet bij zijn, thuis was ze al erg emotioneel. Ze wil me graag beschermen, maar ze vindt het moeilijk om me dan ook achter te laten," Zeg ik eerlijk.

    (@Password: Trouwens Katelynn moet niet naar kamer 1 maar naar kamer 5 aangezien Katelynn en Dawn kamergenoten zijn. Weet je nog? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (@Password: Trouwens Katelynn moet niet naar kamer 1 maar naar kamer 5 aangezien Katelynn en Dawn kamergenoten zijn. Weet je nog? XD)


    [Klopt! Ik twijfelde, welk kamernummer? Ik zal het even veranderen. (:]

    Password schreef:
    (...)

    [Klopt! Ik twijfelde, welk kamernummer? Ik zal het even veranderen. (:]


    (Oke, is goed! :) En kamernummer 5)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik moet gaan, doei! (doeg)]

    (Doeiiii (doeg))


    One Who Travels A Higher Path.

    Maybole Jody Sage.

    "Mijn vader is overleden toen ik vijf was en mijn moeder wilde er niet bij zijn, thuis was ze al erg emotioneel. Ze wil me graag beschermen, maar ze vindt het moeilijk om me dan ook achter te laten" Zegt hij eerlijk. Ik heb ongelovig en met medelijden aan. Ik vind hem geen zielig persoon. Ik vind hem dapper en stoer dat hij het zo kan vertellen. Dat hij gewoon de waarheid zegt.
    "Gecondoleerd" Zeg ik zachtjes. "Het was vast moeilijk voor je" Zeg ik dan. Ik kan het me goed voorstellen hoe moeilijk het is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Is er iemand voor Jake of Abbigail ?]

    LEADERLOUIS schreef:
    [Is er iemand voor Jake of Abbigail ?]


    (MeLuvZaynx heeft colin naar het andere huis gestuurd, misschien kan jake hem ontmoeten ofzo. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    (MeLuvZaynx heeft colin naar het andere huis gestuurd, misschien kan jake hem ontmoeten ofzo. XD)


    Of is Abbigail weer verward en komt ze uit in het verkeerde huis ;P

    [Lol, dat had Colin ook x'D. Zat hij in het verkeerde gebouw ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Haha, ja. XD En ik wil nog steeds dat Colin en Dawn een koppel vormen! D: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbigail Skye Marylin.

    Compleet verward loop ik over de terreinen. Hoe kan ik nu weten waar ik naartoe moet ?! De koffers heb ik maar in het gebouw laten staan aangezien ik geen zin heb om ze mee te sleuren. Ik blijf even staan en laat mijn grijs-blauwe ogen over het terrein glijden. Ze blijven steken op 2 gebouwen. Mijn lange blonde haren vliegen naar achteren door de wind. Hoe kinderachtig het ook klinkt, ik moet dit doen. "Op de toren was geboren Piet of Nel wie kies je wel ?", ik dacht even na, Nel ! "Dan ben jij hem lekker wel !". Mijn hand wijst op 1e gebouw. Ik loop ernaartoe en open de deur. Als daarnet, laat ik de deur te hard vallen waardoor ik vlug wegloop en heel onschuldig begin rond te kijken. Ik was het niet !

    Colin Stanley Lesters.

    Ik sleep mijn twee koffers met wieltjes achter me aan en begin door de lange gang te lopen op zoek naar kamer nummer vijf.
    Wanneer ik bijna bij kamer vijf ben, word de deur achter me geopend. De deur waar ik net dus in het gebouw kwam. Ik zet mijn koffers in de deuropening van kamer vijf, mijn kamer en die van een andere jongen om me vervolgens om te kunnen draaien en een meisje zie staan. "Verkeerde gebouw, tenzij jij ook bent omgebouwd" Zeg ik en grinnik even. Ik heb geen idee of ze die begrijpt, maar ik zit nog een beetje met Dawn in mijn hoofd.

    [*wbw*]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Abbigail

    "Verkeerde gebouw, tenzij jij ook bent omgebouwd" grinnikt een jongen. Ik pers mijn lippen op elkaar en sluit mijn ogen. Een zucht verlaat mijn lippen. "Zo typisch" fluister ik. Ik begin weer naar de deur te lopen, maar draai me dan maar om. Mijn grijsblauwe ogen kijken hem onderzoekend aan. "Abbigail, je zegt maar Abbi ofzo" stel ik mezelf voor. Ik haal een hand door mijn blonde haren en leg ze dan allemaal over 1 schouder.