• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik kijk haar aan en zie dat ze op haar onderlip bijt. Ze gaat met haar hand onder mijn shirt en voel aan mijn buik. Er komt een grijns op mijn gezicht. Het verbaasd met dat ze met haar hand iets verder naar beneden gaat. Ze zit nu bij de rand van mijn onderbroek.
    "En dit vind jij zeker fijn, hé?" Zegt ze met een grijns.
    "Sinds wanneer ben jij zo stout, Mary?"

    Jane
    Ik kijk geirriteerd naar Mary Ann en Jimmy. 'zeg doe dat alsjeblieft thuis' zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Ondertussen ga ik een paar tafeltjes verderop zitten zodat ik het verder niet hoef te zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann Robins

    'Sinds wanneer ben jij zo stout, Mary' vraagt hij. 'Ik ben altijd stout' zeg ik ondeugend en laat mijn hand nog iets verder zakken. Ik voel een kleine bobbel en een grijns verschijnt op mijn gezicht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Chinouk, wat ben jij toch nasty. XD!]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Ik ben altijd stout," Zegt ze ondeugend en laat haar hand nog een klein stukje zakken. Ze grijnst breed.
    "Zeg doe dat alsjeblieft thuis," Zegt Jane.
    "Jane, ik woon in een doos. En daar is het erg krap, dus dat past niet," Zeg ik met een grijns. Ik wendt me tot Mary. Haar blik is echt erg ondeugend.
    "Je mag me niet, waarom dit?" Niet dat ik het niet fijn vindt, dat is wat anders..

    [mensjes heb comp verbod voor een week miss. kom ik morgen ochtend enz. en anders iedereen een fijne vakantie]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann Robins

    'Zeg doe dat alsjeblieft thuis' zegt Jane. 'Jane ik woon in een doos. En daar is het erg krap, dus dat past niet' zegt Jimmy met een grijns en wendt zich weer tot mij. 'Je mag me niet, waarom dit?' vraagt hij dan. 'Wie zei dat ik je niet mag. Ik kom gewoon voor mijn vrienden op en ach als ik iemand leuk vind... sla ik soms door' zeg ik twijfelachtig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [BRAINwashing heeft zich uitgedschreven btw\


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke, Maartje. Waarom moest ik dit lezen? O.o Nu heb ik een trauma.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MissEverdeen schreef:
    [mensjes heb comp verbod voor een week miss. kom ik morgen ochtend enz. en anders iedereen een fijne vakantie]


    [Awh.. jij ook een fijne vakantie!]

    MeLuvZaynx schreef:
    [Oke, Maartje. Waarom moest ik dit lezen? O.o Nu heb ik een trauma.]



    [hahahahahaha hilarisch XD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    MissEverdeen schreef:
    [BRAINwashing heeft zich uitgedschreven btw\


    [Oké, lekker rustig.]

    MeLuvZaynx schreef:
    [Oke, Maartje. Waarom moest ik dit lezen? O.o Nu heb ik een trauma.]


    [Idk. Ik zei; Alleen als je het wilt lezen. Het hoefte niet! XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Password schreef:
    (...)

    [Oké, lekker rustig.]


    [LOLOLOLOLOLLOL]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'