• Goede dag,
    Ik heb een vraag. Weet iemand een kapsalon die een jonge man kan/wil permanenten? Mijn haar is ongeveer 5 á 6 cm lang. Veel kappers waar ik het heb gevraagd zeggen dat het haar wel lang genoeg is maar dat ze geen mannen permanenten en andere zeggen dat mijn haar te kort is er voor. Weet er iemand eentje?
    Met vriendelijke groeten,
    Sandor Jansen.

    Huh o-O
    Waarom zou een kapper dat niet willen doen o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:29 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou het gwn zelf doenals ik jou was


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Gewoon even bij kappers in de buurt langs gaan?
    Waarom zouden ze dat niet doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omdat zij het niet echt iets voor mannen vinden en ze zeggen ook dat het niet staat bij mij. Maar ik wil het graag.

    Accidental schreef:
    Esther Huntink in Doetinchem doet dat.

    Ik zal een informeren.
    Bedankt.

    Wat raar... Maar geen idee. Als jij dat wilt, is het toch jou keuze? Dan moeten ze het gewoon doen.


    Your make-up is terrible

    Waar woon je?
    Je kan ook kijken bij
    Galjé Amsterdam noord
    Buikslotermeerplein

    MissMcGinty schreef:
    Waar woon je?
    Je kan ook kijken bij
    Galjé Amsterdam noord
    Buikslotermeerplein

    Ik woon in zuid-west Nederland.

    Als je ze betaalt doen ze het toch gewoon?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ze zijn dus aan het discrimineren O.o
    you know, zolang je betaalt moeten ze dat gewoon doen he...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.