• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    okok

    [ met besturen wordt meer bedoeld van hij sloeg me ne liep weg dus dat je meerdere " grote dinfen doet,]
    lilly
    Ik draaide me om.
    " wat lief ga je me helpen mijn haar te ontbloeden" ik glimlach liefjes naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Judy Rose Safie Love

    'Wat lief ga je me helpen me haar te ontbloeden' Waar heeft at kind het over.


    (voor de duidelijkheid ik heb geen bloed op mijn hand)

    [ ik weet het] lilly
    Volgens mij begreep ze e niet.
    Kijk eens in mijn haar. Mooi roodkleurtje he" gri ikte ik naar haar.
    Het leukste wat er was was ahar stangen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oke volgensmij snap je het niet he Ik heb GEEN FRICKING BLOED OP MIJN HAND.

    sorry dat ik het zeg maar het is onlogisch als jij de hele tijd aan haar haar zit terwijl het haar vol met bloed zit en dat Judy dan niets aan haar handen heeft. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [idd, en trouwens je kunt het ook normaal zeggen maar laat maar ik stop wel met tegen judy te praten. Zoals anne zegt en ik eerder tegen je gezegd heb, heel haar haren zit vol met bloed dus.......... en we pratten () [] of{}]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ james is back]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke lilly zit bij het raam]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ wat is er gebeurd dan weet ik ook waar ik mee kan inspringen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [en pfoe lilly heeft niet veel gedaan eigenlijk en voor de rest had mary kluisstleutel van jim gepatkt en had het wapen gepakt enz.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jezus, kunnen je even normaal gaan roleplayen? Dat gezeik tussendoor hoeft niet. Lilly's haar zit onder het bloed, dat komt door Jimmy, dus heeft Judy bloed aan haar handen. Punt uit.]

    [Mensen laten we vanaf nu weer verder rpgen. Als brainwashing graag zo haar aandacht wil kan ze die krijgen. Buiten topic heb ik al gewaarschuwd naar haar. en ik denk dat het slim is als we met meldingen werken.

    Vraagje: aangezien ik op vakantie ga en niet weet heoveel er gerpgd word vroeg ik me af, willen de aangegeven personen zelf topics aanmaken of moet ik er een paar bij doen. LikeAweasley jij mag vanaf nu ook topics opeenn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly.
    Ik staarde naar de wolken die voorbij dreven.
    Ze zoefde voorbij best snel eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan