• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Wie zei dat ik je niet mag. Ik kom gewoon voor mijn vrienden op en ach als ik iemand leuk vind... sla ik soms door," Ik knik even.
    "Je bent nu doorgeslagen én je vind me leuk?" Ik kan het even niet begrijpen. Mary vindt míj leuk? Kom op, zeg. Wie gelooft dat?
    De meeste vriendinnen die ik heb gehad, waren voor een paar weken. Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [LOLOLOLOLOLLOL]


    [Ja, nou. Ze kan niet roleplayen? XD]

    [Jij wel dan wil je zeggen? Nee, joke x'd]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@maartje reactie?? ;)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    MeLuvZaynx schreef:
    [Jij wel dan wil je zeggen? Nee, joke x'd]


    [AHAHAHHHHAHAHA. Mijn broertje gooit een hele bak chips omver.

    Maarre, zij is nog slechter dan ik.]

    AweSomee schreef:
    [@maartje reactie?? ;)]


    [Zie boven. ^]

    Mary Ann Robins

    'Je bent door geslagen en je vindt me leuk' vroeg hij verward. Nu werd ik rood en kon er letterlijk niet onderuit. Ik probeerde mijn topje goed te trekken want Jimmy had er al veel blikken op geworpen, maar weer lukte het niet. Ik zuchtte, ik kon geen kant op.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:36 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann wordt knalrood, maar de grijns op mijn gezicht wordt groter. Geweldig dit.
    Nogmaals begint ze aan het topje te trekken, maar ik lig er nog steeds op. Ik verschuif een stukje en direct hijst ze het topje tot haar kin op.
    "Mag ik niet meer van je prachtige voorkomen genieten?"

    Mary Ann Robins

    Gelukkig ging hij van mijn topje af en ik trok hem gelijk tot mijn kin omhoog. Ik zag hem grijnzen toen ik knalrood werd. 'Mag ik niet meer van je prachtige voorkomen genieten?' vroeg hij ondeugend. 'Jawel maar niet hier' antwoordde ik ondeugend terug en beet op mijn onderlip en ging weer met mijn hand over zijn six-pack.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ afijn sorry triestemededeling, brainwashing scheef zich niet uit ik heb het verkeerd begrepen. Wel heeft ze nog een waarschuwing voor dr grote bek enz. Dus als ik weg ben let gord op want nog 1 qaarschuwing en ze ligt eruit.
    Wss morgen ofzo al;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik keek verbaasd naar mary aan en jim die aan hetrommelen waaren.
    Ik grinnikte om ja e,.
    " jane kan ik e en praten met je, het moest deels van james" plak ik erachter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'nee, kan niet' ik het enige wat ik tegen haar zeg.
    Als het gaat om Lilly, maakt het mij echt niet uit wat James ervan vind.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    " jane alsjeblieft, zo komt ik het nooit te weten en je zou james moeite besparen" ik wist dat smeken geen zin had dus dat deed ik ook maar niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'hou maar op met smeken, ik wil niet met je praten' zeg ik bot.
    Ze zou nu wel begrijpen dat ik geen zin had in haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    " jemig zeg laat dan ook maar ik zoek het zelf wel uit warom je zo doet"" chagerijnig draaide ik me om


    Change is for weirdos ~ Niall Horan