• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Mee eens" zei ik met een glimlach. "Ja geheugenverlies kan er ook nog wel is bij" zei ik en zuchtte even waarna ik mijn armen om haar heen sloeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'ze heeft geen geheugenverlies, ze acteert' zeg ik bijna boos. 'kom op James, dat jij daar intrapt'
    Ik was even verbaast om zijn armen, er vormde een glimlach op mijn lippen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ik weet dat ze acteert en niet zo boos" zei ik lachend. "Maar je weet mijn plan nog niet" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Chinouk: Sinds wanneer kan Mary Ann gedachten lezen?]

    Password schreef:
    (...)


    [sinds voor dat jij kwam.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee schreef:
    (...)

    [sinds voor dat jij kwam.]


    [Ok..]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Weet ik niet verzin jij maar," Zegt ze met een glimlach en kijkt me aan.
    "Vanavond, bij mij thuis," Grijns ik, waarna ik opsta en mijn hand uitsteek om haar overeind te hijsen.

    Mary Ann Robins

    'Vanavond bij mij thuis' grijnst hij waarna hij zijn hand uitsteekt om mij overeind te helpen. Ik pak zijn hand en hij trekt me overeind. 'Danku, hoelaat' zeg ik terwijl ik mijn topje goed doe en mijn broek afklop.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ga m'n folderwijk lopen, ben over één uurtje terug.]

    Password schreef:
    [Ik ga m'n folderwijk lopen, ben over één uurtje terug.]


    [haha heb ik net gedaan veel plezier...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'welk plan?' vroeg ik verbaast. Misschien kon ik meewerken wel aan "het plan"...


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze pakt mijn hand aan en ik trek haar overeind. "Danku," Zegt ze.
    "Graag gedaan, madame," Lach ik.
    "Hoe laat?" Ik denk even na.
    "Rond een uur of 7, half 8?" Stel ik voor.

    James

    "Niet zo verbaasd en ik zal je het zo allemaal uitleggen" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    'Graag gedaan madame' zegt hij lachend. Ik glimlach terug. 'Rond een uur of zeven half acht?' stelt hij voor. 'Is goed dan ben ik er' zeg ik en geef hem een klein kusje op zijn wang en loop dan naar mijn plaats en ga zitten. Ik voel iets prikken in mijn borst en herinner me dan dat ik de sleutel in mijn BH had gedaan, omdat hij daar toch niet zo kijken. Ik glimlach even bij de gedachte en sla dan mijn ene been over de andere en pak mijn mobiel weer. Ik krijg een smsje van mijn moeder. We zijn vanavond niet thuis. x mam staat erin. Mooi denk ik en kijk nog even naar Jimmy en glimlach.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'nee, leg het nu uit' zeg ik. Dat klonk veel te bot, daarom zei ik er zo lief mogelijk 'alsjeblieft?' achteraan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”