• Lonesome George was de laatste Pinta reuzenschildpad ter wereld. Hij werd in de jaren 70 gevonden, wat een behoorlijke schok was voor biologen omdat ze dachten dat de soort al was uitgestorven. George werd meegenomen naar de dierentuin en er werd gepoogd een fokprogramma op te zetten om te voorkomen dat de soort zou uitsterven. Dat had helaas weinig succes: In 40 jaar heeft hij een keer gepaard met een vrouwtje van een aanverwante soort, maar de eieren bleken niet levensvatbaar.

    Met zijn 100 jaar is hij gestorven op relatief jonge leeftijd, gezien het feit dat deze reuzenschildpadden zo'n 200 jaar kunnen worden.


    Foto'tje met klein schildpadje

    Enfin, dit is een van de zeldzame momenten dat we op het moment zelf weten dat een soort is uitgestorven.


    quidquid excusatio prandium pro

    Aw, dat is heel erg zonde. :c
    Rip George.

    Het is al lang bekend dat tie overleden is :W.
    Faith in humanity:destroyed


    Shoganai i ne~

    Aaaaawh ;(


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vraag me af of nu ergens op de wereld net zo'n schildpad vrolijk rondkruipt en ons uitlacht. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    KangDaesung schreef:
    Het is al lang bekend dat tie overleden is :W.
    Faith in humanity:destroyed


    Hoezo nou weer faith destroyed? Er is niemand die hem vermoord heeft hoor. :/

    Anyway, OT: Rust zacht beestje. Jammer dat er een ras minder is zo. ):


    Til hug og blod.

    Die is toch al een week of iets dood? Wat een droppie, dag George :C.


    i put the fun in funeral

    Eigenlijk is het ook wel zielig als je het nagaat - De enige overgebleven van je soort. Lijkt me niet echt bepaald leuk...


    Til hug og blod.

    Kanade schreef:
    Aw, dat is heel erg zonde. :c
    Rip George.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arme George (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kanade schreef:
    Aw, dat is heel erg zonde. :c
    Rip George.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik had ergens anders gelezen dat hij als maagd was gestorven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kanade schreef:
    Aw, dat is heel erg zonde. :c
    Rip George.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tempesta schreef:
    Ik had ergens anders gelezen dat hij als maagd was gestorven.


    Hij heeft het in 40 jaar tijd 1 keer geprobeerd, maar de eitjes werden niet bevrucht.


    Til hug og blod.

    Hij is vast gestorven van Eenzaamheid
    Arm beest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one