• Jaa ik heb nooit ' alle bijna nooit' Geen netwerk meer.
    Haat aan kut gsm, ik heb hem ookal 2jaar maarja.

    Wie haat zijn gsm ook? en waarom.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:38 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ken dat... Nou... Heb gekent eigenlijk. Toen ik nog een flut mobiel had (A)


    26 - 02 - '16

    Ik haat mijn mobiel niet, behalve als hij traag opstart. Maar mijn mobiel is groot en mooi! :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik had een LG Cookie gekregen, omdat mijn vader dacht dat ik hem leuk zou vinden. Nou niet dus. Na twee dagen was ik hem beu. Ik haat dat scherm.


    Olive

    Apasionado schreef:
    Ik haat mijn mobiel niet, behalve als hij traag opstart. Maar mijn mobiel is groot en mooi! :Y)

    Ik heb samsung star xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fock nu word ik pist, me vriendje stuurt en ik kan niet terug sturen ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb mijn gsm bijna 3 jaar en na duizenden vallen en 2 operaties, marcheert hij nog geweldig. Soms is er wel wat mis mee maar al bij al werkt hij nog als nieuw...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jungle schreef:
    Ik heb mijn gsm bijna 3 jaar en na duizenden vallen en 2 operaties, marcheert hij nog geweldig. Soms is er wel wat mis mee maar al bij al werkt hij nog als nieuw...

    Van mij is ookal veel gevallen en veel op de grond gesmeten en muren. Maar gewoon hij moet gwn focking netwerk geven. en mijne is nog nooit terug naar de winkel gegaan omdat hij eigelijk nooit kapot was.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voor 25 euro heb je tijdelijk een nieuwe telefoon hoor, incl 10 euro btg.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    omg. daar word ik altijd zo chagerijnig van.


    -

    ik heb pas een BB, dus die haat ik niet haha. <3
    maar mijn computer is megasloom, en heel veel sites werken niet dus die haat ik wel. :3


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Rickjuh schreef:
    Voor 25 euro heb je tijdelijk een nieuwe telefoon hoor, incl 10 euro btg.

    Ik heb nog een vervangertje maar dat is echt bucht weetje, dan loop ik nog liever met mijn betrouwe gsm die soms gewoon geen netwerk wil geven. Maar ik heb het gewoon meestal in een living, als ik buiten ben heb ik er geen probleem mee (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Ik heb samsung star xd


    De Samsung Star is verschikkelijk,
    dus ik weet precies hoe je je voelt!

    Toen ik hem net een maand of twee had,
    deed Bluetooth het niet meer,
    en na een tijdje wou mij geheugenkaart,
    niet meer vastklikken.

    Nu had ik hem laatst een jaar ofzo,
    nooit laten vallen ofzo, doet ie ineens
    niets meer. -.-

    Nu heb ik een nieuwe mobiel (:
    een HTC Wildfire (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ik haat mijn samsung star ook kwa netwerk, want ik kan op elke site die er te bedenken is behalve op quizlet. D:
    en ik haat mijn samsung c6625 omdat ik daar een code voor nodig heb voor internet, maar die heb k niet. D:


    Life is a beautiful struggle

    Laska schreef:
    Ik heb samsung star xd

    Nokia C3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik haat hem niet.
    Maar hij komt wel uit de prehistorie (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'