• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Oke ik leg het wel uit " zei ik lachend en keek de klas even rond. "Zolang jij je mond er maar over houdt" zei ik erna serieus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    ik grinnikte even, 'vertrouw je me niet?' zei ik. 'je kan me vertrouwen'
    Nu wilde ik ook echt weten wat dat plan was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Tuurlijk vertrouw ik je wel en dat weet ik toch" zei ik lachend.
    "Waarom denk je dat ik je niet vertrouw?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Is goed dan ben ik er," Zegt ze, geeft een klein kusje op mijn wang en loopt naar haar plaats.
    Ik zet mijn eigen stoel overeind en ga er weer op zitten. Wanneer Mary naar me kijkt, grijns in even en schenk haar een knipoog.

    Jane
    Ik keek even naar Mary Ann en Jimmy, er is iets met hun twee. Daarna vroeg James weer wat, wat me uit mijn gedachten haalde. 'je moet me niet zo lang in spanning houden!' zeg ik. Ookal was dat niet zijn vraag. 'straks komt Lilly weer en dan weet ik het niet'

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 14:53 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Eerst wil ik weten of jij me ook vertrouwt en niet boos wordt" zei ik serieus. "En je komt het echt wel te weten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'tuurlijk vertrouw ik je' zeg ik. 'en ik wordt heus niet snel boos'
    Oke, soms dan, tegen Lilly, of iemand anders die ik niet mag, wat best veel mensen zijn...


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik keek haar even aan "Oke mooi zo" glimlachte ik.
    Ik zuchtte even en keek haar aan "Laat ik het dan maar vertellen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'vertel je superplan maar' zeg ik vrolijk. 'en je moet het niet weer uitstellen net als de vorige keren'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ik zou niet durven en welke vorige keren" zei ik terwijl ik haar vragend aankeek. "En goed dat je al weet dat het een superplan is "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'zie je, je stelt het alweer uit, vertel het nou maar' Nu begin ik ongeduldig te worden, je weet nooit wanneer Lilly weer in het lokaal komt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Zij is niet de enige die kan acteren" zei ik lachend. "Trouwens aangezien ze net doet dat ze niets weet en ze alles aan mij vraag betekent niet dat ik altijd het juiste vertel" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Zouden jullie hier je mening willen achterlaten? (Nieuwe Roleplay) Dankje!]

    have to go ben er vanavond pas weer Xx maartje wil je dat ff bij elements zeggen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'ja en dan? het heeft geen nut om lief en aardig te doen' zeg ik. De rest van zijn plan moet echt geweldig worden, anders heeft het geen zin.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”