• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:05 ]

    hahaha, ik zal het wel willen zien!!
    Beh met padvinderij ben ik nooit echt op een camping geweest, dus geen verhaal daar.


    -

    Sever schreef:
    hahaha, ik zal het wel willen zien!!
    Beh met padvinderij ben ik nooit echt op een camping geweest, dus geen verhaal daar.

    Wow, dat was een snelle reactie. :'D

    Hahahaha


    16 - 09 - '17

    Gaaf, zoiets wil ik ook wel eens meemaken! Lijkt me supergrappig om te zien, hehe.
    De enige ervaring met voorstellingen op campings waren de muziekavonden op de camping van twee jaar geleden. Het was allemaal een beetje een gedoe, maar het komt erop neer dat ik een zeer zwaar falende crush kreeg op een meisje dat daar zong, om vervolgens drie weken lang haar van een afstandje te bewonderen en keihard genegeerd te worden. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gaaf, zoiets wil ik ook wel eens meemaken! Lijkt me supergrappig om te zien, hehe.
    De enige ervaring met voorstellingen op campings waren de muziekavonden op de camping van twee jaar geleden. Het was allemaal een beetje een gedoe, maar het komt erop neer dat ik een zeer zwaar falende crush kreeg op een meisje dat daar zong, om vervolgens drie weken lang haar van een afstandje te bewonderen en keihard genegeerd te worden. :W

    Aww, vakantie crushes zijn sowieso niet echt handig haha.

    Al zo lang ik me kan herinneren gaan wij ieder jaar kamperen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een soort voorstelling heb gezien. Er werd wel eens ergens een film afgespeeld en toen waren mijn zusje en ik de enige kinderen die kwamen opdagen omdat het Duits was en de camping vol stond met Nederlanders. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha lijkt me leuk om te zien.
    Toen ik klein was gingen we altijd naar een camping en daar gaven een soort van clowns een voorstelling
    Ik herrinner me dat er eentje jipvlaflip heten en eentje basafwas...

    Maar dit ziet er veel leuker uit xd


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Op de camping waar ik was dit jaar, had het animatieteam het niveau van de basisschool. Hum acteerkunsten heb ik het dan over. Leuk! Hum hum...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    Al zo lang ik me kan herinneren gaan wij ieder jaar kamperen, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een soort voorstelling heb gezien. Er werd wel eens ergens een film afgespeeld en toen waren mijn zusje en ik de enige kinderen die kwamen opdagen omdat het Duits was en de camping vol stond met Nederlanders. :')

    Haha dat is wel jammer zeg. :'D

    funky schreef:
    Haha lijkt me leuk om te zien.
    Toen ik klein was gingen we altijd naar een camping en daar gaven een soort van clowns een voorstelling
    Ik herrinner me dat er eentje jipvlaflip heten en eentje basafwas...

    Maar dit ziet er veel leuker uit xd

    Lol.. clowns zijn nooit echt grappig vind ik. Altijd van die overdreven 'grappen' x3

    Geinig :)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    hahaahhah geniaal XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Geweldig xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Haha , grappig !
    Ik ben nog nooit op een camping met dit soort voorstellingen geweest !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    YourWolfLove schreef:
    Haha , grappig !
    Ik ben nog nooit op een camping met dit soort voorstellingen geweest !

    Jammer. Hoewel het soms wel scheelt, dan is het eens een avondje lekker rustig haha.
    Wij stonden er echt twintig meter van af. :'D