• Beste mensen op Quizlet,

    Ik ben Bastiaan, ben veertien jaar en ben nu ongeveer 1,5 jaar op Quizlet. En ik stoor me ergens aan, en dat word steeds erger. Dat is dat de top vijf stories (en nu zelfs de quizen!) al sinds ik hier actief ben word beheerst door fanfictions. Eerst Justin Bieber en Twilight en nu alleen maar One Direction. Ik zeg niet dat deze verhalen niet goed zijn, maar als echte schrijver heb je 0,1% kans dat een fanfiction ook echt uitkomt. Daarom vind ik dat de 'echte' schrijvers een kans verdienen, schrijvers die wel een hele wereld voor zich kunnen stellen zonder zich aan een beroemdheid of een bestaand verhaal te binden. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zullen zijn, maar ook veel wel.

    Laat horen of je het er mee eens bent!

    xx,

    Bastiaan (Bazz)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:23 ]

    Aife schreef:
    (...)
    Ik zie nergens dat ze zich ergens aan ergert? Wel goed lezen als je ergens op reageert :W

    jaa, sorry, maar ik heb net het topic gelezen en het komt wel bij mij over alsof ze zich er aan ergeren (A) en dat is dan ook gelijk de reden voor mijn woordkeuze.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 23:01 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Originals schreef:
    (...)
    jaa, sorry, maar ik heb net het topic gelezen en het komt wel bij mij over alsof ze zich er aan ergeren (A)

    Dan zou ik het de volgende keer in het algemeen zeggen, want nu lijkt het alsof je het alleen tegen haar hebt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Dan zou ik het de volgende keer in het algemeen zeggen, want nu lijkt het alsof je het alleen tegen haar hebt ;]

    I'm sorreh a,


    I solemny swear I'm up to no good.