• Beste mensen op Quizlet,

    Ik ben Bastiaan, ben veertien jaar en ben nu ongeveer 1,5 jaar op Quizlet. En ik stoor me ergens aan, en dat word steeds erger. Dat is dat de top vijf stories (en nu zelfs de quizen!) al sinds ik hier actief ben word beheerst door fanfictions. Eerst Justin Bieber en Twilight en nu alleen maar One Direction. Ik zeg niet dat deze verhalen niet goed zijn, maar als echte schrijver heb je 0,1% kans dat een fanfiction ook echt uitkomt. Daarom vind ik dat de 'echte' schrijvers een kans verdienen, schrijvers die wel een hele wereld voor zich kunnen stellen zonder zich aan een beroemdheid of een bestaand verhaal te binden. Ik weet dat veel mensen het hier niet mee eens zullen zijn, maar ook veel wel.

    Laat horen of je het er mee eens bent!

    xx,

    Bastiaan (Bazz)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:23 ]

    kan je niet beter een fanfic top maken en een gewone top?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je hebt gelijk, maar ja, de kans is nihil dat dit iets helpt. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ooh, en ik heb ook nog een story over onbekende personen. (Schaduw Engel) Als je er naar opzoek bent. xD


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    lawl, ik ben het met je eens. De verhalen van 1D vind ik maar allemaal op elkaar lijken. Maar ja, niet veel aan te doen denk ik.(cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hahaha wat een idee :P Ik ben het met je eens, maar een gescheiden top zit er waarschijnlijk niet in.


    Life is hard and then we die

    Ik schrijf fanfiction, omdat ik geen onbekende personen story op internet wil plaatsen, in verband met het plagiaat plegen dat veel sneller op internet gebeurt. Mijn "echte" stories zet ik dus niet op Quizlet. Ik zie Quizlet deels als oefening. Dingen die ik leer kan ik toepassen in mijn verhalen die niet op Quizlet staan.

    Ik schrijf trouwens zo ie zo geen 1D, omdat ik geen fan ben. (;

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 14:07 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Doe gewoon mee aan de onbekende personen hype ^^


    26 - 02 - '16

    Twee verschillende tops is inderdaad een hele goede oplossing!

    bazz schreef:
    Twee verschillende tops is inderdaad een hele goede oplossing!


    Heb ik al eens voorgesteld aan Rutger, maar dat is niet mogelijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik erger me ook heel erg aan al die 1D verhalen. Stories over onbekende personen krijgen amper de kans om in de top te staan. Maar ja, er is niet zoveel aan te doen denk ik. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik schrijf fanfictions, ja, maar ik doe het dan zo dat als ik de namen verander het een gewone onbekende personen story is :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat wil je eraan doen? Met dit topic haal je absoluut niets uit.
    Heb je er ooit al eens bij stil gestaan dat de meeste mensen hier misschien graag fanfictions lezen? Oké, ik geef toe dat die 1D stories wel irritant zijn, maar je kan er toch niets aan doen. Als er nu geen fancictions waren zouden de mensen zich waarschijnlijk aan iets anders gaan zitten ergeren. Dus het maakt echt niet uit wat je doet, er zal altijd wel iets zijn waar mensen zich aan ergeren, en dat is overal zo.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik denk er over om mijn fanfictions af te schrijven en dan een of twee onbekende personen verhalen op quizlet te zetten.


    Physics is awesome

    BlGBANG schreef:
    Ik schrijf fanfiction, omdat ik geen onbekende personen story op internet wil plaatsen, in verband met het plagiaat plegen dat veel sneller op internet gebeurt. Mijn "echte" stories zet ik dus niet op Quizlet. Ik zie Quizlet deels als oefening. Dingen die ik leer kan ik toepassen in mijn verhalen die niet op Quizlet staan.

    Ik schrijf trouwens zo ie zo geen 1D, omdat ik geen fan ben. (;


    Dit(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Was quizlet niet in eerste instantie bedoelt als quizsite? :')
    Ik dacht ook aan twee verschillende tops, maar het was dus al voorgesteld :') Toch goed dat ik het nog even doorgelezen heb.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo