• Ik heb gekeken, maar de zoekresultaten leverden geen treffers op dat dit topic al zou bestaan. :')

    Anyway, wie kijkt dat? Oorspronkelijk een serie van Channel 4(UK). Ik heb het eerste seizoen gezien op internet toen het ook net in Nederland kwam en volg nu de tweede. Ik vind dat echt een geniaal programma. :')
    Wel zielig af en toe wat die meisjes zichzelf allemaal aandoen met wat ze dragen, maar vooralsnog leuk.:'D
    En ik krijg er ook best vaak ideeën door, die ik dan weer in schrijven kan verwerken. Anyway, I love it. Who else does?

    Je kunt de afleveringen vinden via TheCobraUK op youtube. :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:49 ]


    Til hug og blod.

    Ik kijk dat wel eens. Af en toe komen er best aparte gevallen komen in voor ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik walg van dat programma. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kijk het af en toe. :') Heerlijk om ze te horen zeuren over van alles en nog wat.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Forbes schreef:
    Ik vind dat zo leuk hé.

    Ik houdt van dat programma


    Some angels have no wings.

    Leela schreef:
    Ik vind het ook wel leuk, hehe. Alleen vond ik het wel erg hoe die jongens de meiden daar wegtrekken om ze daar half aan te randen D:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."