• Hallo medemensen,

    Ik ben momenteel in het bezit van een Samsung Galaxy J5. Hier had ik echter al snel spijt van.
    Nu heb ik er een jaar mee gelopen, maar ik vind het tijd voor een nieuwe mobiel.
    Ik weet echter niet welke goed zijn en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Mijn budget ligt tussen de €200 en €400 en ik wil graag een mobiel met minimaal 16 GB liefst 32GB.

    Wat bevelen jullie aan?

    Ik hoor het graag!

    Groetjes Dewi


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ik beveel de Samsung Galaxy S5 NEO aan. Die heb ik zelf en hij bevalt me heel goed.

    Ik zweer bij mijn iPhone :')


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik beveel de Samsung Galaxy S5 NEO aan. Die heb ik zelf en hij bevalt me heel goed.


    Ik heb die even opgezocht en zag dat deze rond de 450 is. Helaas is dat echt boven mijn budget, maar bedankt voor de tip!


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Owlet schreef:
    Ik zweer bij mijn iPhone :')


    Welk type iPhone heb je?


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ik heb een Huawei (P8) en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. Halve familie is na mij ook overgestapt op Huawei, die zijn ook tevreden. c:


    The truth is out there.

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Welk type iPhone heb je?


    Ik heb de SE!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Bedelia schreef:
    Ik heb een Huawei (P8) en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. Halve familie is na mij ook overgestapt op Huawei, die zijn ook tevreden. c:


    Dankje! Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de P10 Lite.
    Kan alleen nergens vinden of deze ook nog 3G internet ontvangt. Weet jij dit toevallig?


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Owlet schreef:
    (...)

    Ik heb de SE!


    Dankjewel! Ga ik ook maar eens bekijken en afwegen of ik de overstap naar IOS wil maken haha


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ik heb de huawai p7 volgens mij, dus een ouder model, maar ben tot nu toe wel tevreden. Qua prijsklasse zit het merk lager dan bij samsung of apple en er is daardoor misschien wat verschil in kwaliteit, maar ik doe hier nu al een jaar mee zonder al te veel klachten (naast wat traagheid af en toe). Als je er geen probleem me hebt om wat kwaliteit in te leveren voor een lagere prijs, is huawai zeker een aanrader. (Al kan het zijn dat de nieuwere telefoons van huawai inmiddels wel in de hogere prijsklasse vallen, dat weet ik niet. Maar toen ik die van mij kocht, was dat niet zo)

    Ik heb de Huawei p9 en hij is echt perfect. Ik zou hem aanraden.


    Tijd voor koffie.

    Ukiah schreef:
    Ik heb de huawai p7 volgens mij, dus een ouder model, maar ben tot nu toe wel tevreden. Qua prijsklasse zit het merk lager dan bij samsung of apple en er is daardoor misschien wat verschil in kwaliteit, maar ik doe hier nu al een jaar mee zonder al te veel klachten (naast wat traagheid af en toe). Als je er geen probleem me hebt om wat kwaliteit in te leveren voor een lagere prijs, is huawai zeker een aanrader. (Al kan het zijn dat de nieuwere telefoons van huawai inmiddels wel in de hogere prijsklasse vallen, dat weet ik niet. Maar toen ik die van mij kocht, was dat niet zo)


    Dankjewel! Traagheid krijg je naar mijn idee met elke mobiel wel haha.
    Heb jij de variant van 16GB geheugen? Hoe bevalt dit? Ik heb namelijk zelf nu 8 GB en die raakt telkens vol waardoor ik steeds minder apps erop kan zetten.
    Heb jij hier ook last van?


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Edgy schreef:
    Ik heb de Huawei p9 en hij is echt perfect. Ik zou hem aanraden.


    Zou ik mogen weten hoelang je de Huawei p9 al hebt? #justcurious


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Dankje! Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de P10 Lite.
    Kan alleen nergens vinden of deze ook nog 3G internet ontvangt. Weet jij dit toevallig?


    Ik denk dat 4G nu standaard in elke gsm zit. ^^

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy A3, het model van 2017. Bevalt me voorlopig goed, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik denk dat 4G nu standaard in elke gsm zit. ^^

    Ik heb zelf een Samsung Galaxy A3, het model van 2017. Bevalt me voorlopig goed, haha.


    Tot een bepaalde tijd was het vaak 3G en 4G, maar ben bang dat ze 3G beetje hebben afgeschaft terwijl ik daar zo'n mooie goedkope bundel voor heb.
    Op de Samsung Galaxy A3 is dat ook geen optie meer? Anders is die mobiel zeker om in de gaten te houden voor mij :)


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    mhiwhiwhi schreef:
    (...)

    Dankjewel! Traagheid krijg je naar mijn idee met elke mobiel wel haha.
    Heb jij de variant van 16GB geheugen? Hoe bevalt dit? Ik heb namelijk zelf nu 8 GB en die raakt telkens vol waardoor ik steeds minder apps erop kan zetten.
    Heb jij hier ook last van?


    Ja daar heb je gelijk in, haha.
    Ik weet eigenlijk zo niet precies hoeveel geheugen ik heb (kan je dat ergens makkelijk checken?). Wat ik wel weet is dat ik bij samsung inderdaad constant de melding kreeg dat ik te weinig geheugen had, en dat op deze telefoon echt nog nooit heb gehad. Terwijl ik naar mijn idee er echt niet minder dingen op heb staan.