• Ik heb gekeken, maar de zoekresultaten leverden geen treffers op dat dit topic al zou bestaan. :')

    Anyway, wie kijkt dat? Oorspronkelijk een serie van Channel 4(UK). Ik heb het eerste seizoen gezien op internet toen het ook net in Nederland kwam en volg nu de tweede. Ik vind dat echt een geniaal programma. :')
    Wel zielig af en toe wat die meisjes zichzelf allemaal aandoen met wat ze dragen, maar vooralsnog leuk.:'D
    En ik krijg er ook best vaak ideeën door, die ik dan weer in schrijven kan verwerken. Anyway, I love it. Who else does?

    Je kunt de afleveringen vinden via TheCobraUK op youtube. :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:49 ]


    Til hug og blod.

    Ik vind het ook wel leuk, hehe. Alleen vond ik het wel erg hoe die jongens de meiden daar wegtrekken om ze daar half aan te randen D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zit dat programma altijd te kijken met een wtf-face. :'D


    -

    Leela schreef:
    Ik vind het ook wel leuk, hehe. Alleen vond ik het wel erg hoe die jongens de meiden daar wegtrekken om ze daar half aan te randen D:


    Ja oké ... Maar dat zijn ze ook weer niet anders gewend. Zo is hun cultuur. Ik ben ook niet van alles een voorstander hoor, maar kan ze ook niet tegenhouden. :')


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    Ik zit dat programma altijd te kijken met een wtf-face. :'D


    Nu heb ik een wtf face, want ik heb geen idee wat ik net gedaan heb, maar Q ziet er ineens heel maf uit. Maak wel even een print screen. :'D

    En nu ben ik vergeten wat ik wilde zeggen...


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nu heb ik een wtf face, want ik heb geen idee wat ik net gedaan heb, maar Q ziet er ineens heel maf uit. Maak wel even een print screen. :'D

    En nu ben ik vergeten wat ik wilde zeggen...

    Lol okee :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol okee :'D


    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:56 ]


    Til hug og blod.

    Ik kijk het wel eens, maar meestal kijk ik het nooit af, moet de dag erna werken ;p
    Maar ik vind het ergens wel grappig. Ik vind het inderdaad wel zielig wat die meiden zich allemaal aandoen met hun weet-ik-hoeveel-wegende-jurk, maar toch vind ik het stiekem ook wel weer leuk om naar zo'n extravagante jurken te kijken :3


    Inspiration can hit you any time

    Dat programma is echt fantastisch :'D. Ook echt al die meisjes van acht jaar met hun hoge hakken en een aantal kilo make-up op hun gezicht x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat zo leuk hé.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hebt het wel eens gezien. Ik vind het echt weird shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het echt hilarisch xD


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    HAHAHa daar ga ik stuk bij. Met die trouwerij of zo, met die ananasjurk... Vre-se-lijk. En die kleine meisjes van 10 met die jurken. Not sure if jealous or horrified.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Het is echt verschrikkelijk, maar op een of andere manier vind ik het leuk :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb het één keer gekeken. Het was wel grappig om te zien, maar ik ga niet expres de tv aanzetten om dat programma te kijken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    i love it!


    Shit happens but pee happens a lot more.