• Hi,
    In mijn vorige Topic praatte ik over uit elkaar groeien.
    Ik heb jullie advies opgevolgd, maar ze laat niks van zich horen, ik heb haar ook een mail gestuurd met mijn excuses.
    Ze heeft redenen om me te haten, maar toch ook niet.
    Ik ben in een rare situatie!
    Help me!

    - De Vage Pony

    Wel, je hebt toch je excuses aangeboden en hebt er alles aan gedaan wat je kon doen? Dan is het niet meer jouw schuld. Iedereen maakt wel eens fouten en leert daarvan. Jij hoeft dus niks meer te doen, je hebt je best gedaan. Het enige wat je nu kunt doen is gewoon afwachten en je vriendin wat tijd geven. Als ze er uiteindelijk op in gaat, dan kunnen jullie weer gewoon vrolijk verder met vriendinnen zijn en als ze er niet op ingaat... tja, dan heb jij je best gedaan en dat ziet zij dan gewoon niet in. En aan de moeite die jij doet is te merken, dat dat dan haar verlies is. Als ze je geen kans geeft is ze namelijk geen echte vriendin en dus verdien je beter c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ofwel moet je nog even geduldig zijn. Of anders, het klinkt misschien hard, maar moet je het zo laten zoals het is als ze er geen zin in meer heeft.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pff calm yo tits je hebt net contact opgenomen het is toch geen drama als je niet meteen reageert.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vriendschap moet van 2 kanten komen, anders heeft het geen zin meer..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Het zal je misschien verbazen, maar er zijn grotere problemen :o


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eh... Dat vorige topic was toch van een uur terug?


    quidquid excusatio prandium pro

    Chillax, geef haar de tijd om te antwoorden.