• Ja, een zayn malik lovestory ghehe, maar niet zo eentje die met 2 jongens van de band heeft ofzo, maar gewoon dat ze alleen zayn leuk vind en dat de andere dat meisje dn niet leuk vinden, en het liefst ook een realistische verhaal. Wie weet er een paar? :P

    can i trust you - ft. zayn malik ;) <3


    live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson

    Ik ga over Zayn schrijven, maar het is een ingewikkeld verhaal en er komen geen love triangles in voor.
    Zayn verhaal.

    Er komen wel fake loves in voor maar dan niet met twee jongens.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 20:49 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    http://www.quizlet.nl/stories/81323/forgotten--one-direction ;$


    Living The dream

    Where are you? ~One Direction
    http://www.quizlet.nl/stories/84064/where-are-you


    one-direction/

    Lynn wint samen met haar beste vriend een Meet&Greet met One Direction, maar de dag na het concert hoort ze dat Harry Styles spoorloos is verdwenen. Het feit dat zij hem voor het laatst heeft gezien maakt haar verdacht, tot er meer mensen verdwijnen.

    Zayn speelt ook een belangrijke rol in het verhaal, maar daar moet je zelf maar achter komen (:
    Het loopt nu tot hoofdstuk vier en ik probeer elke dag een stukje te schrijven.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:07 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Misschien is dit wat voor je?
    From the moment I met you everything changed | Zayn malik



    Lotte Hope Sleijker & Zayn Javadd Malik, They thought they were meant to be.

    The moment when, you found the one.
    The moment when, the one loves you back.
    The moment when, everything is against you.
    The moment when, everything changed.



    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet
    -Bijna elke dag een hoofdstukje
    - soundtrack


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik heb er 3,, (:

    Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
    In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
    HopeYouLike<3


    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3


    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Kijk maar op mijn profiel. vandaag net geactiveerd. zit nu op mijn mobiel dus kan geen linkje geven"!




    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!


    'Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight's shining it's all about us it's all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    But it's all about us.

    He is we – All about us ft. Owl City



    De ene dag vertellen ze je nog dat het goed gaat, dat je bergen kunt verzetten. Je dromen kunt najagen en de andere dag vertellen ze je dat je nog slechts een jaar te leven hebt. Kanker, een ziekte die niemand te horen wil krijgen maar vele van dicht bij meemaken. Louis Tomlinson, wereld bekend heeft een schat van een vriendin. Samen zijn ze gelukkig en dat blijven ze ook, ze krijgt te kampen met de ziekte. Maar samen besluiten ze iets te doen met de tijd die nog rest. Ze maken een checklist, met alle dingen die ze samen nog willen bereiken.
    Ik ga zo vaak mogelijk proberen te schrijven