• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Oh, Luca." hoor ik Cassies stem. Meteen haal ik mijn handen van mijn gezicht en zie ik Cassie staan. Ik veeg mijn tranen weg en ga verliggen, ik moet er vast niet als een leuke jongen uitgezien hebben toen ze binnenkwam. "Het is niets." mompel ik. "Wat doe je hier?"

Your make-up is terrible

Celeste

"Hey soul sister. And that mister mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair you know..."
    Zing ik luidkeels over de stofzuiger heen.
    Geen enkel hoekje vergeet ik, ik schuif de bank opzij en stofzuig eronder.
    "single thing you dohoooo tonight. Heyhey heeehey heeeey. Tonight." Zing ik verder.

Ich liebe dich 27.12.23

Kate Hemsforth

Ik kijk Cassie vreemd na.
    "Welk deel aan 'niemand willen zien' begrijpt ze niet?" Vraag ik aan Chèlle.

Chèlle Ophelia McFadden

Ik haal mijn schouders op.
    "Zo gaat het altijd. Ik ben het inmiddels wel gewend dat ze meteen gaat. Ze mag me niet, geloof ik." Glimlach ik flauw.
    "Wat heb je gezegd, Kate?"

We'll still love each other, forever and always. <3

Cassie
    'Ik maak me zorgen over je,' zeg ik zacht. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Kan je alsjeblieft zeggen wat er is? Ik weet dat je net aan het huilen was,' vervolg ik op dezelfde toon waarna ik een verdwaalde traan van zijn wang wrijf.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jeremy Velez

'Misschien,' zei ik zachtjes zonder mijn blik af te wenden. Ik bekeek zijn gezicht eventjes en glimlachte. Ik boog beetje aarzelend naar voren, zodat ik mijn lippen eventjes op zijn mond hoek kon laten rusten. Eventjes hield ik ze daar en ik merkte dat het nog steeds fijn voelde. Ik haalde ze er weer af en ik begon nog erger te blozen dan ik al deed.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Luca Jones
    Ik krabbel overeind en ga ook rechtop zitten. "Nee, het is niets." murmel ik. Ik glimlach flauw.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Niets bijzonders Chèllos. Gewoon wat bijgepraat." Zeg ik kort. Ik kijk haar even dodelijk aan.

Chèlle Ophelia McFadden

"Best. Ik kom er wel achter." Ik kijk haar achterdochtig aan. Wacht maar Kate, met of zonder jou.

Cassie
    Ik zucht even. Waarom kunnen jongens het nou nooit toegeven als er iets is.
    'Ik wéét dat er iets is, Luca,' zeg ik zacht. 'Ik kan het gewoon aan je zien. Kan je het alsjeblieft zeggen? Ik maak me echt zorgen om je,'

Luca Jones
    "Als ik nu niets zeg, staan we quitte." Ik probeer te glimlachen maar faal.

Your make-up is terrible

Damon Blake

Ik glimlachte nog meer door zijn kusje, aarzelend of niet. "En hoe voelde dat?" vroeg ik aan hem toen ik hem zag blozen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je dan staan we quitte?' vraag ik. Ik wil gewoon echt weten wat er aan de hand is. Jongens huilen meestal niet snel en als ze wel huilen is er meestal ook echt iets aan de hand.

Luca Jones
    "Jij zegt ook dat er niets is terwijl er overduidelijk iets is." Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen erom heen.

Your make-up is terrible

Kate Hemsforth

"Chèlle, heb geduld joh. Je komt er nog wel achter met de tijd." Zeg ik geïrriteerd, haar ongeduldigheid is altijd wel vervelend.

Chèlle Ophelia McFadden

"Best." Zeg ik met een hoge stem en steek mijn handen in de lucht.
    "Ik zal het proberen. Maar als het me te lang duurt, ge ik het zelf uitzoeken."

Jeremy Velez

'Fijn,' fluisterde ik zachtjes. Ik bekeek de plek waar ik net met mijn lippen zat en glimlachte ietsjes meer. 'Mag ik het nog eens doen?' vroeg ik zachtjes aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Damon Blake

"Jij mag het altijd doen, wanneer je maar wilt." Ik trok hem ietsjes dichter tegen me aan en danste wat langzamer.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.