• Forbes!

    Het is echt een hele lieve meid en ik vind het een fantastische prestatie, ik vind dat ze echt schrijftalent heeft en dat ze haar plekje in de top 5 helemaal verdient.
    Maar dat maakt niet uit, want dit topic is voor haar. Ik hoop dat jullie allemaal haar story lezen want ze is echt een zeer talentvolle schrijfster!



    Dit is het hoofdstuk van haar verhaal waarover ik het heb.[/15]

    Aangepast op verzoek van Eeyoore


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:32 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    GO FORBES*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Stiekem voelde ik me ook best gevleid toen ik zag dat mijn inleiding met 100 abo's in de top stond. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GO FORBES, SHE'S THE BEST! (yeah)


    There is no other place that I would rather be than right here with you tonight.

    Je had er geen patent op aangevraagd, dus in principe hádden ze toestemming:Y)
    -alhoewel ik het toch redelijk stom vind, gewoon iemand anders zijn inleiding kopiëren :W-
    Mij is dat ook één keer gebeurd, maar die story kwam toen niet in de top(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Goed gedaan, zou ik zeggen (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geweldig, maar met dit topic ga je er wel wat over. Dit soort dingen gebeuren wel vaker.


    Your make-up is terrible

    Yeah, I'm so proud on Forbes!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Geweldig, maar met dit topic ga je er wel wat over. Dit soort dingen gebeuren wel vaker.


    Juah, maar ja, ik heb haar story ook eventjes gelezen en ik vond die van haar stukken beter ;x


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Er staan best wat fouten in, maar okee, leuk voor 'r :].


    i put the fun in funeral

    We all love Amy, duh :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kay.. ik snap dat je pissig wordt als iemand plagiaat pleegt maar dit vind ik toch iets te overdreven :'D

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:00 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Kay.. ik snap dat je pissig wordt als iemand plagiaat pleegt maar dit vind ik toch iets te overdreven :'D


    Lol, ik vind haar verhaal gewoon goed ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    cewl

    waar is dit topic precies goed voor?

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:02 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind dat Amy heel goed kan schrijven, maar ik vind dit een beetje overdreven om eerlijk te moeten zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit is iets wat - naar mijn mening - te ver gaat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right