• Forbes!

    Het is echt een hele lieve meid en ik vind het een fantastische prestatie, ik vind dat ze echt schrijftalent heeft en dat ze haar plekje in de top 5 helemaal verdient.
    Maar dat maakt niet uit, want dit topic is voor haar. Ik hoop dat jullie allemaal haar story lezen want ze is echt een zeer talentvolle schrijfster!



    Dit is het hoofdstuk van haar verhaal waarover ik het heb.[/15]

    Aangepast op verzoek van Eeyoore


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:32 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Lol, ik vind haar verhaal gewoon goed ;)

    Heb ik ook geen problemen mee, maar er ís al een topic over het feit dat haar story is gekopieerd. Dan vind ik het nogal overdreven om het er nog eens in te wrijven in een apart topic. Maar dat is gewoon mijn mening :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Alsjeblieft zeg, het is ons verhaal dat hier onder lijd en ik vindt dat dit echt te ver gaat :')

    We hebben het veranderd, en het spijt ons ontzettend. Je doet net alsof ons verhaal super slecht is, en alleen door de inleiding in de top staat. Wat dus absoluut het geval niet is -,-''

    Gedraag je alsjeblieft niet als een klein kind.

    manniestyles schreef:
    Alsjeblieft zeg, het is ons verhaal dat hier onder lijd en ik vindt dat dit echt te ver gaat :')

    We hebben het veranderd, en het spijt ons ontzettend. Je doet net alsof ons verhaal super slecht is, en alleen door de inleiding in de top staat. Wat dus absoluut het geval niet is -,-''

    Gedraag je alsjeblieft niet als een klein kind.


    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is gemaakt door iemand en diegene houdt het auteursrecht, online of offline. Dat maakt niet uit.


    Kijk dit eventjes, wat Mitchell zei, DarkSavior dus.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:04 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Okay, ik snap dat het kut is.
    Haar topic er over snap ik ook nog, maar waarom dit tweede topic?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Okay, ik snap dat het kut is.
    Haar topic er over snap ik ook nog, maar waarom dit tweede topic?


    Omdat ik haar verhaal goed vind en omdat ik haar graag mag ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    Okay, ik snap dat het kut is.
    Haar topic er over snap ik ook nog, maar waarom dit tweede topic?


    Agree.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Geweldig, maar met dit topic ga je er wel wat over. Dit soort dingen gebeuren wel vaker.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Leite schreef:
    (...)

    Agree.


    Already said: omdat ik haar verhaal goed is en ik haar graag mag.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jammer dat we dit niet even als volwassenen kunnen oplossen en dat het nu op zo'n manier moet, heel erg sneu.

    We hebben toch al onze excuses aangeboden? Én onze intro veranderd, maak je niet zo druk.


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Leela schreef:
    (...)

    Kijk dit eventjes, wat Mitchell zei, DarkSavior dus.

    Dat. Probleem. Is. Al. Opgelost.
    Just sayin
    Hoeft verder niet meer gediscusseerd over te worden, de schrijfsters hebben er spijt van en klaar. Jezuss


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Leela schreef:
    (...)

    Already said: omdat ik haar verhaal goed is en ik haar graag mag.


    Ja, ik vind Amy ook goed schrijven en ik mag haar ook, maar ik vind dit topic niet nodig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Echt serieus,we hebben toch sorry gezegt?

    Hoe vaak wil je het nog horen?

    Ik heb, voor dit, nog nooit van jou verhaal gehoort en ik ben echt niet zo sneu om van jullie dat ding te gaan lopen kopieren.
    Ik HOU van schrijven echt waar, en ik snap dat je het rot vind als je je eigen stuk ergens anders ziet. Dat snap ik héél goed, als ik wist dat het van jou was hadden we dit nooit gedaan.
    Nog maals excuses, jammer dat jullie er zo over te keer gaan.
    Gewoon met ons mailen had ook gekunt vind je niet?
    Want dit gaat écht te ver


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    AdindaSmit schreef:
    Echt serieus,we hebben toch sorry gezegt?

    Hoe vaak wil je het nog horen?

    Ik heb, voor dit, nog nooit van jou verhaal gehoort en ik ben echt niet zo sneu om van jullie dat ding te gaan lopen kopieren.
    Ik HOU van schrijven echt waar, en ik snap dat je het rot vind als je je eigen stuk ergens anders ziet. Dat snap ik héél goed, als ik wist dat het van jou was hadden we dit nooit gedaan.
    Nog maals excuses, jammer dat jullie er zo over te keer gaan.
    Gewoon met ons mailen had ook gekunt vind je niet?
    Want dit gaat écht te ver


    Euhm, het is haar story en IK draag de VOLLEDIGE verantwoordelijkheid over dit topic. Ik heb het aangepast doordat Eeyoore me een berichtje stuurde met de melding dat ze bezig is met de zaak waarin jullie plagiaat hebben gepleegd van haar story, dus heb ik het inderdaad maar aangepast naar een promotie-topic voor Forbes. Ik zal niets zeggen over het gemak van kopiëren en plakken en als jullie het topic zouden kunnen verlaten zou dat fijn zijn, want dit is een topic voor haar en niet voor jullie ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En nu houden we op over dat hele plagiaat gedoe. Het topic is inmiddels aangepast, dus nu is 't klaar. Wij lossen 't verder wel op.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als dit gaat uitlopen op ruzie, wilt iemand me dan even waarschuwen?
    Dan maak ik even popcorn :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor