• Helloooo, ik heb een cover nodig voor een nieuwe story. het liefst van iemand die het al vaker gemaakt heeft.
    Hier gaat het over:

    Jess Lockheart is geen normaal meisje zoals iedereen, ze moet namelijk vechten waar ze ook is, Jess werkt voor een geheime dienst waar ze afentoe wel eens opdrachten krijgt. Deze keer moet ze Justin beschermen voor een paar mannen die hem willen ontvoeren en vermoorden, Jess wist niet goed wat ze moest doen, maar gaat dan toch maar akkoord. Zonder dat Justin het door heeft dat hij word gezocht, moet ze vechten. Maar justin krijgt gevoelens voor de lieve, zachte, verlegen Jess.. En niet voor de echte Jess.. Hij weet niet dat ze dit allemaal doet, en beter hield ze dat ook voorzich, maar Jess is geen type dat snel verliefd word, haar vecht-outfit is gewoon normaal, die draagt ze meestal wel over haar gewonde kleding, toevallig vind Jess een advententie met assistente gezicht voor Justin Bieber, ze belt hem op voor een gesprek, maar de vraag is of hij haar aan neemt. Of Jess gewoon hem achter volgen zonder dat hij het door heeft. jess is zo op vele manieren gekomen, maar toch heeft ze het gesprek met Justin gedaan, en justin heeft haar aangenomen. Dat scheelt weer heel veel.

    Ik kan er wel één maken, dus ik zal het proberen...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik kan er wel één maken, dus ik zal het proberen...


    Is goed :D


    is dit iets? beetje saai, was een beetje inspiratieloos.
    dit is de link.


    I've always been that kind of girl that hid my face, so afraid to tell the world what I've got to say.

    Uiteindelijk maar gestopt bij dit resultaat, hope you like it ^^'


    Credendo Vides

    Heb je nog een cover nodig?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    DreamerN schreef:
    Uiteindelijk maar gestopt bij dit resultaat, hope you like it ^^'



    Ahwww, thank you so much!<3 i really like it(H)