• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Christian Hamilton
    "En hoe ga jij dan?"
    "Naakt," zei ik. "Dan kom ik uit een grote taart gesprongen. Just kidding cutie," zei ik terwijl ik in haar zij begon te prikken.
    "Ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen. Misschien dat ik mijn zusje vraag of die geniale ideeen heeft voor me."
    Mijn zusje kon aardig overweg met naald en draad. Misschien dat zij een outfit voor me kon fiksen.
    "Ik heb in ieder geval heel veel zin in je sweet 16. Dan mag je eindelijk legaal comazuipen meid! Dan word je een volwassen vrouw," zei ik plechtig.
    Ik schoot meteen in de lach om mijn eigen grap.


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    “Misschien nu nog niet, maar dat komt wel. Je moet de waarheid onder ogen gaan zien. En de waarheid is dat je een geweldige stem hebt. Het klinkt magisch,” zei hij nogal gefascineerd, een beetje te voor mij. “Hoe lang zing je al?”
    “Lang,” Zei ik direct en kortaf. Ik wilde er niet over praten, dus was ik blij dat hij daarna wat anders zei.
    “Ben ik zo saai?” Ik grinnikte. “Nee, ik moest ergens aan denken.” Moest ik hem vertellen waarom ik zo geirriteerd was? Waarom ik alleen wilde zijn? Nee… maar ik kon hem wel vertellen over waarom ik zuchtte.
    “Ik heb straks muziek geschiedenis, en…” Nee, niet over Amen zeggen. “En ik heb er gewoon geen zin in. Het is een saai vak.” Meldde ik hem toen maar, goed, niet helemaal gelogen. Het ging beter, right? Ik was nu al bijna tien minuten te laat, maar dat maakte me niet uit. Ik wilde helemaal niet naar deze les gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Neuriend zat ik in de klas terwijl de studenten binnen druppelden. In mijn gedachte zong ik nogsteeds de text van het vrolijke liedje, om mijn gedachten bij Nana weg te houden.
    I can dance a tango, I can read Greek- Easy. I can slay a dragon, Any old week- Easy. What's hard is simple. What's natural comes hard.

    Vervolgens, net toen de bel ging, tikte er iemand op mijn schouder.
    'Hey Lib,' grijns ik direct, de zangerige ondertoon nog in mijn stem. 'Take a seat, babe.' geweldig, nu heb ik tenminste iemand om me mee bezig te houden.
    De deur van de klas valt dicht en ik merk op dat Nana er niet is. Ik moet me geen zorgen maken. dat doe ik ook niet, ik ben gewoon nieuwsgierig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    Ik glimlach naar Taylor. Dan kijk ik even op mijn horloge. 'Godver,' vloek ik als ik zie hoe laat het is. 'Sorry, Taylor ik moet gaan. Mijn les muziekgeschiedenis is een paar minuten geleden al begonnen. Doeg!' zeg ik waarna ik me snel omdraai en snel richting het lokaal loop. Wonder boven wonder verdwaal ik niet en vind ik het lokaal in één keer. Ik gooi de deur van het lokaal open en de leraar kijkt me geïrriteerd aan. 'Sorry dat ik te laat ben,' zeg ik, 'ik was...verdwaald,' zeg ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nevil Hamilton
    Ik merkte dat ze over bepaalde onderwerpen niet wilde praten. Ik besloot om mijn mond maar te houden over haar verleden en haar zangtalent.
    "Dus eigenlijk heb je nu al les? Bad girl. Straks moet je nog nablijven in het straflokaal."
    Zelf had ik geen idee of ik les had. Ik had mijn rooster nog niet eens bekeken. Ik verzon wel weer een smoesje.
    "Maar ik weet zeker dat omdat de les saai is, niet de enige reden is dat je niet naar je les gaat. Maar je hoeft het me niet te vertellen," zei ik.
    Ik kreeg altijd best makkelijk hoogte van mensen, maar zij was toch een apart geval. Ik kon er ook niet precies achterkomen hoe zij in elkaar zat. Ze leek me een best aardig meisje met humor en een verdomd goede stem, maar er was ook een soort van eenzaamheid.


    Me so good.

    Chayenne

    "Naakt. Dan kom ik uit een grote taart gesprongen. Just kidding cutie," zegt hij, en hij begint in mijn zij te prikken. Ik lach, "Ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen. Misschien dat ik mijn zusje vraag of die geniale ideeen heeft voor me." zegt hij. Ik knik, 'Als je spieren er maar mooi in uitkomen' grijns ik. "Ik heb in ieder geval heel veel zin in je sweet 16. Dan mag je eindelijk legaal comazuipen meid! Dan word je een volwassen vrouw," zegt hij plechtig. Ik lach, 'Mooizo, maar dat zuipen deed ik al' grinnik ik.


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    “Dus eigenlijk heb je nu al les? Bad girl. Straks moet je nog nablijven in het straflokaal.” Dat moet ik toch waarschijnlijk al, dacht ik, terwijl ik van hem wegkeek en ik aan mijn lange nagels frunnikte.
    “Maar ik weet zeker dat omdat de les saai is, niet de enige reden is dat je niet naar je les gaat. Maar je hoeft het me niet te vertellen,” Ik keek op en sloeg mijn armen weer over elkaar, ik merkte dat ik dit altijd deed als ik weer een muur om me heen wilde. “Ik wil gewoon nu nog niet naar mijn les, dus speel gewoon wat verder op die piano.” Zei ik, ietwat lichtelijk geïrriteerd, alweer. This was just my day, en toen de bel klonk, zuchtte ik alweer diep. Great, just great. Ik ga niet, ik ga nu echt niet.
    Er bekroop me een ongemakkelijk gevoel en mijn pijn begon pijn te doen.
    “Heb jij eigenlijk geen les? Je noemt mij wel een bad girl, maar anders ben jij een bad boy. Straks moeten we nog samen nablijven in het straflokaal.” Grapte ik dit keer, terwijl ik hem weer aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik grijns even kort, 'Thanks,' zeg ik en ga zitten, 'Hoe zijn deze lessen tot nu toe?' vraag ik dan zacht aan Amen. Ik zucht en ga dan achterover zitten. Als ik maar niet wordt uitgekozen om wat te gaan zingen want dan klap ik geheid dicht. Ik heb altijd al een probleem gehad om in mijn eentje iets te gaan doen, ik hou van zingen maar ik kan weet het niet. Het is gewoon heel moeilijk. Een vreemd gevoel speelt zich op in mijn buik en ik denk even na. Alstjeblieft niet niet niet.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Als ze weg rent kijk ik even vreemd op. Ik kijk op mijn horloge. Ik vloek even in mezelf en ren snel richting een lokaal. Ik had nu..Wacht! Wat had ik?! Mijn hoofd is een warboel maar dan weet ik het weer. 'Filmgeschiedenis,' Ik ren snel naar het lokaal toe die ik onderweg heb gezien en haastig kom ik het lokaal binnen, 'Sorry, had het niet in de gaten, ik was verdwaald,' hijg ik als een gek in de deuropening waarna ik plaats neem.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 21:28 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christian Hamilton
    "Misschien dat ik dan toch maar naakt ga," lachte ik. "Dan komen mijn spieren heel goed uit."
    "Mooizo," lachte ze."Maar dat zuipen deed ik al."
    Meteen kwam het strenge vader figuur in me teboven.
    "Tuttut Chay, dat soort gezwets wil ik niet horen! Je bent pas 15. Jij hoort cola te drinken en met barbies te spelen!"
    Natuurlijk dronk ik ook al voor mijn zestiende, maar dat vertelde ik natuurlijk aan niemand. Ik had Nevil ook altijd verboden om te drinken voor zijn zestiende, maar die drinkt nu hij zestien is nog steeds nauwelijks wat. Daar hoef ik me dus al geen zorgen over te maken. Ik maakte me wel grote zorgen om Celeste. Het was een niet al te snugger meisje, maar ze had voor haar dertien jarige leeftijd een nogal grote boezem waardoor ik haar uit de buurt van perverse mensen probeerde te houden.


    Me so good.

    Nevil Hamilton
    En alweer had ik een gevoelige snaar geraakt. Ze was volgens mij een nogal gecompliceerd meisje.
    "Speel gewoon wat op die piano!"
    Ik begon weer een rustige melodie te spelen, waarvan ik altijd tot rust kwam. Ik had het zelf geschreven. Ook al was piano spelen niet mijn grootste talent.
    “Heb jij eigenlijk geen les? Je noemt mij wel een bad girl, maar anders ben jij een bad boy. Straks moeten we nog samen nablijven in het straflokaal," grapte ze.
    Ik haalde lachend mijn schouders op.
    "Dan denk ik dat ik mijn hele les maar ga spijbelen. Samen nablijven klinkt een stuk aangenamer."
    Ze keek me recht in mijn ogen aan, waardoor ik een noot verkeerd speelde. Ik sloeg gefrustreerd op een paar toetsen en begon daarna weer kalm te spelen. Ik hield er niet van om fouten te maken.


    Me so good.

    Chayenne

    'Beter idee, ga ik een speedo' lachte ik. "Tuttut Chay, dat soort gezwets wil ik niet horen! Je bent pas 15. Jij hoort cola te drinken en met barbies te spelen!" zegt hij als een vaderfiguur. Ik lach, 'als met barbie's spelen ook telt als barbie's opblazen met vuurwerk, dat deed ik al toen ik vijf was' grijns ik. 'En jij dronk ook al voor je zestiende' mompel ik terwijl ik weer een hand door mijn haar haal.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'Thanks. Hoe zijn deze lessen tot nu toe?'
    Verveeld kijk ik naar het boek voor me.
    Het ging over opera dit uur. Ik haal mijn schouder op.
    'Muziek geschiedenis, hé. Dus verwacht een saai uur met informatie over opera.' Ik draai even met mijn ogen en grijns naar het meisje naast me.
    'Dus lieverd, vertel eens wat over ejzelf?' fluister ik met een knipoog. Ik moet mezelf bezig houden en Opera zal me daar echt niet bij helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij begon op de piano een rustige melodie te spelen, maar ik herkende het niet en tuitte mijn lippen dus weer. Een tic die ik altijd had als ik nadacht.
    Nevil haalde lachend zijn schouders op. “Dan denk ik dat ik mijn hele les maar ga spijbelen. Samen nablijven klinkt een stuk aangenamer.” Hij keek terug in mijn donkere ogen en raakte een verkeerde noot, waardoor ik grinnikte. Zeker omdat hij hierna gefrustreerd op een paar toetsen sloeg. “Easy boy,” zei ik grappend op een plattelandse toon. “You can do it, if you just believe.” Ik lachte, maar probeerde toen ergens een klok te vinden. Welk lokaal had er nou geen klok? Je moest toch weten wanneer die verdomde les bijna voorbij was?
    Ik wist zeker dat de leraar niet blij met mij zou zijn, maar het maakte me vrij weinig uit, al moest ik wel gaan. Anders mocht ik strafdienst doen waarschijnlijk het hele grasveld opruimen van papiertjes en andere rommel prikken… Zoals de directrice zei.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    'Gelukkig,' zucht ik dan even opgelucht. 'Dus lieverd, vertel eens wat over jezelf?' fluistert hij dan met een knipoog. Als dit geen les opera was geweest hé. Ik kijk hem aan, 'Hmm, wat wil je weten,' zeg ik en kijk hem van onder mijn wimpers aan, 'Zeg wat je wil weten en ik vertel het je,' Zeg ik dan met een kleine grijns terwijl ik even op mijn boeken tik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    De leraar is gelukkig niet boos en ik mag gewoon gaan zitten. Verveeld blader ik door het boek. Misschien had ik beter toch niet heen kunnen gaan. Opera. Gatverdamme. Ik vis een leeg blaadje uit mijn tas en schrijf wat noten van het liedje Monster van Paramore om, zodat het een ballad wordt. Ik let niet echt op wat de leraar zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered