• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

VOL
    Boys:

- Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

VOL
    Girls:

- Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High

[ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Escritura schreef:
    [Psh, Nana you love my baby already)

[No, she doesn't. :Y) She is still in denial. ^^]

Talisman schreef:
    (...)
    [No, she doesn't. :Y) She is still in denial. ^^]

[Soon. SOON.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

[Soon. SOON.]

[Hahahahah. -sarcastic laugh- What, soon? (aa)]

Diana Grace anderson

"als dat een subtiele hint is voor een rondleiding" begon ik opgewekt "dan profiteer ik daar graag ook van."
    een klein lachje ontsnapte uit myn mond terwijl ik het tweetal aankeek.
    met een paar mensen was altijd leuker dan alleen.
    ik stak een verdwaalde lok weer op zijn plaats en haalde myn hand uit myn zij.
    "wel? waar wachten we nog op?"

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Chayenne

'Oow, ja mijn feest gaat wel goed' zeg ik, en kijk hem even aan. 'Ik zou bijna zeggen dat ze bij mij thuis kan, maar dat is zeker geen optie' zucht ik. Ik haal een hand door mijn lokken, en blijf hem aankijken.

El Diablo.

Nevil Hamilton
    "Ik dacht dat ik hier alleen zou zijn. Wie ben je eigenlijk?"
    Ik grinnikte en stopte met spelen. Ik keek op naar het meisje.
    "Nevil is de naam, Nana. "
    Ze leek niet zo blij te zijn met mijn gezelschap. Dat was niet de eerste keer vandaag.
    "Je zult nooit helemaal alleen zijn," begon ik mijn filosofische uitleg. "Er zullen altijd mensen om je heen zijn, waar dan ook. En die zullen je ook altijd uit de put helpen."
    Ik keek naar haar gezicht. Het straalde een mix van woede en verdriet uit. Wat ook goed te horen was in haar stem.
    "Je hebt een prachtige stem," zei ik. "Ik voel je emoties. Het komt binnen. Dat kunnen niet veel mensen."

[Nevil is the sweetest guy in the world. Ik wou dat hij echt bestond :Y)]

Me so good.

Christian Hamilton
    Ik grinnikte om haar reactie.
    "Misschien verstop ik haar wel op zolder, of sluit ik haar op op haar kamer.. Maar wat zijn je plannen voor je feest? Komen er artiesten?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Veel leerlingen hier hadden invloedrijke ouders die wel wat konden regelen bij een artiest. Mijn vader kon ook veel mensen uit het beroemde wereldje. Hij had mij voorgesteld aan een paar achtergronddansers van hem, die mij weer vanalles hadden aangeleerd. En voor Nev had pa een workshop geregeld bij een beroemde schilder.

Me so good.

Nana Shizuko Rose
    “Nevil is de naam, Nana.” Okay, what the fuck? Voordat ik echter iets kon zeggen, ging hij alweer verder. “Je zult nooit helemaal alleen zijn,” O mijn god, alsjeblieft geen gezeik, Nevil, ik heb hier nu echt geen zin in. “Er zullen altijd mensen om je heen zijn, waar dan ook. En die zullen je ook altijd uit de put helpen.” Hij keek naar me en ik keek nog steeds geïrriteerd terug. “Je hebt een prachtige stem. Ik voel je emoties. Het komt binnen. Dat kunnen niet veel mensen.” Ik rolde mijn ogen.
    “Bedankt voor je compliment, maar volgens mij weet je niet dat ik nog veel verbeteringen nodig heb. En ik heb op het moment niet echt zin in je filosofische praatjes,” Aardig doen, Nana, aardig doen. “Als je het niet erg vindt…” zei ik er dus snel achteraan.
    “Hoe weet je trouwens dat ik Nana heet?” Zat hij in een van mijn klassen? Het zou kunnen… En ik dacht nog wel dat ik een stalker zou zijn als ik zou zeggen dat ik hem eerder zag.

[Haha, ja. Waren er maar lieve gozers op de wereld. Of zeg ik nu een vooroordeel?]

Amen Raphael Elyon
    "Als dat een subtiele hint is voor een rondleiding, dan profiteer ik daar graag ook van. Wel? waar wachten we nog op?"
    Met een grijns nam ik beide dames bij de atm en begeleide ze over de campus.
    'It will be my pleasure,[/i]' antwoorde ik.
    Met z'n drieën liepen we langs de verschillende studio's en klassen. Bij iedere klas had ik eigenlijk we iets te vertellen wat er ind e loop der jaren gebeurt was.
    'En dit is dan waar ik mijn complete eerste jaar heb doorgebracht,' grijnsde ik, waarna ik de dansklas instapte. Er was geen les bezig, mooi zo. Helass had ik alleen niet veel tijd meer over voor de dames, mijn

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chayenne

'Een paar, Gaga, Bee en LMFAO in elk geval, en dan misschien nog Lil Wayne en Bruno Mars' zeg ik, hopend dat ik niet verwend overkom. 'Maar een goed idee om haar in een kamer ofzo te stoppen' mompel ik er droogjes achteraan. Daarna kijk ik even naar de grond, maar daarna glimlachend weer naar Chris.

El Diablo.

Nevil Hamilton
    "Dat snap ik, niemand heeft zin in mijn 'gezeur'. Ik zal me stilhouden, goed? Ik kwam hier alleen naartoe omdat ik een prachtige stem hoorde," ik pauzeerde even en bekeek haar gezicht nogmaals. Ik merkte dat ze er moeite mee had om aardig te zijn. Ik had juist moeite om ónaardig te zijn.
    "Ik heb je wel eens zien rondlopen. En mijn broer, Chris kent je. Hij vertelt wel eens wat over je. Dat je zo goed kan zingen. En nu heb ik dat met mijn eigen oren gehoord."
    Ik begon weer zachtjes op de piano te spelen. Het was de melodie van Nobody Knows. Nana vond me vast een rare en irritante gast, maar dat kon me niet echt schelen.
    "Als je wilt dat ik weg ga, zeg het maar," zei ik terwijl ze nog steeds tamelijk geirriteerd naar me keek.

Christian Hamilton
    'Een paar.' Het kwam uit haar mond alsof het normaal was dat Lady Gaga, Beyoncé en LMFAO op een feest zouden komen. Ze keek even naar de grond en daarna lachte ze weer naar me.
    "Het wordt vast een geweldig feest. Wie nodig je allemaal uit?"

Me so good.

diana Grace anderson

ik nam alle lokalen in me op en genoot van de vertelsels van Amen.
    ik had bewondering voor de school gekregen en had geen spijt van myn keuze om hier les te volgen.
    "ik denk dat ik moet gaan" zei ik terwijl ik me voorzichtig los trok uit de armgreep van Amen. "ik krijg myn eerste balletles dadelijk."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Brutus, even een vraagje voordat ik ga schrijven. Vindt je het goed als Nana een soortvan goede vriendin is van Chris? :Y) Dat ze in ieder geval wel goed met hem op kan schieten, ook al pesten ze elkaar soms? :Y)]

Chayenne

"Het wordt vast een geweldig feest. Wie nodig je allemaal uit?" vroeg hij. 'In elk geval jij en Jermaine.' zeg ik. 'En de anderen en vrienden van thuis' zeg ik. 'Thema is maffia' grinnik ik erachteraan.

El Diablo.

Amen Raphael Elyon
    'Geen probleem, lieverd,' knipoog ik. 'Ik zie je nog wel, okay?' ik verontschuldig me tegenover Liberty, ik heb namelijk zelf ook les. Fluitend begin ik mijn weg naar het lokaal. Hopelijk kwam er iets interesants aan bod vandaag...
    De tekst kwam in mijn hoofd op, zodraik de tonnen floot. Met een grijns begon ik te zingen, de school leek toch nog leeg.
    'Anyone can whistle, that's what they say- Easy,' zong ik vrolijk, terwijl ik de juiste gang in liep. ik moest gewoon mijn gedachten verzetten van Nana,
    'Anyone can whistle, Any old day- Easy. It's all so simple: Relax, let go, let fly. So someone tell me why, Can't I?'
    Ik stopte pas met zingen toen ik het lokaal in liep en op een stoel neerplofte.