• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

VOL
    Boys:

- Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

VOL
    Girls:

- Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High

[ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:19 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Amen Raphael Elyon

'Sorry!' Verbaasd keek ik toe hoe Cheryl snel haar boeken en papieren probeerde op te ruimn van de grond. Ik nam een teug adem, probeerde mijn pijn en woede naar achter te schuiven. Rustig blijven.
    'Kan gebeuren, Cher,' antwoord ik rustig, waarna ik haar help met de papieren en boeken.

Nana duw ik ook uit mijn hoofd. ik moet me niet laten opjutten door een meisje wat ik nog maar één dag ken. hel - ik ken haar nauwelijks. Nana Rose, wilt rockster worden en heeft woedeaanvallen. dat is alles wat ik wist en ze duwde me constant we-
    Dit valt niet onder het 'uit je hoofd zetten', Amen.

'Hoe was je dag zover?' vraag ik vriendelijk. Mijn ogen hou ik zo emotieloos mogelijk. Ik kan niet wachten tot ik thuis ben. Iedere dag had ik ehtzelfde ritueel als ik thuis kwam. Me in mijn kamer opsluiten voor een half uur en al deze emoties uit mijn lichaam en geest laten.
    Vandaag zou het nog langer duren dan normaal, omdat ik straf had. Nablijven. Omdat ik zonodig Nana achteraan moest rennen. Idioot.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cheryl Dolores-Ann Mason.

"Kan gebeuren, Cher," Antwoord hij kalmpjes en helpt me met opruimen. Uiteindelijk heb ik al mijn spullen bijeen geraapt, de briefjes zitten weer in mijn agenda en ik kijk Amen aan.
    "Nogmaals sorry," Herhaal ik.
    "Hoe was je dag zover?" Vraagt hij vriendelijk. Zijn houding is compleet anders dan vanochtend. Is er iets gebeurt? Mijn hele hoofd zit weer vol met vragen, die ik niet kan beantwoord. Ik wil bíjna mijn mond opentrekken, maar ik hou me in. Dat heeft geen zin, als hij niet lekker in zijn vel zit, maak ik het alleen nog maar erger.
    "Mijn dag was wel redelijk, ik heb even met mijn mentor gesproken, mijn boeken opgehaald en de eerste lessen gevolgd,"
    "Heb je nog kunnen oefenen?" Vraag ik aan hem, hopend dat er tijdens het zingen niks gebeurt is. Ik wil hem er niet aan herinneren.. Je weet maar nooit..

Elianne Ever Jhonson

'mooi' andwoorde ik glimlachend toen ze klaar was, zelf zou ik het niet kunnen, ten eerste had ik te kleine handen voor alle akkoorden en ten twee zou ik het nooit aan iemand vragen om het me te leren, ik bleef liever luisteren en kijken hoe iemand anders het deed.

Don't be like the rest of them, darling

Amen Raphael Elyon
    'Mijn dag was wel redelijk, ik heb even met mijn mentor gesproken, mijn boeken opgehaald en de eerste lessen gevolgd. Heb je nog kunnen oefenen?' Ik schud mijn hoofd even.
    'Niet echt, er kwamen wat dingen tussen,' antwoord ik. Haar boeken dragend loop ik verder in de richting die Cheryl in ging. Ik kon niet goed stilstaan, niet nu.
    Ik schonk haar een glimlach en knipoogde even. Maar mijn hart zat er niet in. ik moest toch proberen me normaal te gedragen...

'Dus, waar ben je naar onderweg?' vraag ik vervolgens. Zolang we niet richting de directrice en Nana gaan vind ik op het moment alles best.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[wie kan Leya meeten (: ?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Alex is vrij?]

Cheryl Dolores-Ann Mason.

"Niet echt, er kwamen wat dingen tussen," Beantwoord hij mijn vraag. Dingen zoals Nana? Ik zeg het niet hardop, omdat ik het eigenlijk niet hoef te weten, maar stiekem ben ik héél erg nieuwsgierig. Amen loopt door richting de klapdeuren die in de centrale hal uitmonden, waar ook de aula aan grenst. Hij knipoogt even, waarschijnlijk om zijn houding te verbloemen, maar het veranderd voor mij de situatie niet. Er is gewoon iets gebeurt, maar ik speel het spelletje mee en doe normaal terug.
    "Dus, waar ben je naar onderweg?" Vraagt hij.
    "Ik wilde even al deze spullen in mijn kluisje leggen en daarna even buiten pauze houden," Zeg ik tegen hem en hou de klapdeur voor hem open, aangezien hij mijn boeken draagt en anders een hand vrij moet maken.

[Ik (Cheryl) moet nog bij het lijsje met nieuwe mensen.]

[Waar is Alex?]

[Was op z'n kamer om z'n spullen neer te leggen en is nu ergens in een gang ofzo.. ^^]

Hailey Robberts
    'mooi' zegt ze terwijl ze naar me glimlacht. 'echt waar?' vraag ik vrolijk. 'normaal gaat het beter maar ik was ook zo zenuwachtig he!' Ik denk even na en bedenk ik me oppeens iets. 'je verteld dit aan niemand he?' ik wil niet dat iemand anders ook oppeens gaat vragen of ik wat wil spelen, het is al heel wat dat ik het uberhaupt aan iemand heb laten horen.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Elianne Ever Jhonson

'tuurlijk vertel ik het aan niemand, maar je hebt zeker ook geen idee waar je hier in deze school een mumie kan vinden? Ik hou wel van een film met actie' zeg ik grijnzend terwijl ik op de piano leun, waarschijnlijk wasten hier geen mumies te vinden.. Of lijken in de kelder.. Dacht ik.

[ik ben aan de tel, ik post die van mij straks]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Leya Eden Barlow
    Ik loop wat door de gangen terwijl ik een paar vrienden sms. Af en toe kijk ik even op om er voor te zorgen dat ik niet tegen een muur of persoon aanloop. Helaas werkt dat alsnog niet echt want als ik een hoek omsla bots ik tegen iemand op. Ik moet me aan de persoon vasthouden om niet om te vallen. 'Sorry,' zeg ik snel en als ik op kijk zie ik dat het een jongen is.
    'Eh, Alex was het toch?'

Hailey Robberts
    'ik heb wel een idee hoe we aan mummies kunnen komen, kom mee!' zeg ik lachend terwijl ik haar voor de tweede keer vandaag de deur uit sleep. We lopen/snelwandelen door de gangen todat we bij de deur van de meisjestoiletten zijn. Ik kijk even of er iemand is, maar gelukkig is er niemand te bekennen. 'en nu mag jij raden hoe we aan mummies komen' zeg ik grijnzend.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”