• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Gaat het?'' vroeg Riley, en ik keek hem even aan. ''Op een dag gaat het fout, ik weet het zeker.'' mompelde ik, en voelde me een aansteller. Maar ik was er gewoon van overtuigd dat Zac me ooit zal vinden, en als dat zo was had ik problemen, gróte problemen. ''Sorry dat ik je hier bij betrokken bent, trouwens.'' mompelde ik, en sloeg mijn ogen neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik sla een arm om haar heen. "Nee joh, ik heb mezelf ermee bemoeit en erbij betrokken." Ik trek haar kort tegen me aan en laat haar weer losser. "Daarbij, na een tijdje vergeet hij het vast wel en vind hij het niet meer de moeite waard. Voor jou tien anderen, niet beledigd bedoeld naar jou hoor." Ik trek mijn arm terug en laat mezelf op een matras zakken, mijn ogen scannen automatisch de ruimte door naar Demyan.


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    'Wat ben je toch weer volwassen,' grinnik ik. 'Kom, dansen,' zeg ik daarna en ik trek hem mee de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem glimlachend aan. ''Dankjewel Riley.'' zei ik zacht. ''Je suis content.'' mompelde ik nog, half tegen mezelf. Ook ik liet me op een matras vallen, en keek een beetje rond. Het was koud, donker, en kil. Ik haatte deze plek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    Na heel erg omlopen kwam ik bij het kraakpand aan. Ik deed de deur open, en zag verschillende mensen. Ik liep naar een matras in de hoek, en ging er op zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Jermaine

    Hij bloost een beetje. "Je bedoeld dat j- je gelijk sex hebt met een meisje?" Zeg ik verbaasd, zo had ik hem niet ingeschat. "Alleen voor sex?" Zeg ik als ik begin te snappen wat hij bedoeld. Niet dat ik het niet gewent ben, ik heb dagelijks sex met mannen die het gewoon alleen voor sex doen. Alleen ik had het gevoel dat hij me echt leuk vond, of was dit gewoon een stomme gedachte van me?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Nikki de fotos zijn echt geweldig! En je vader lijkt egt goed hahaha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hehe I know.]


    Your make-up is terrible

    Tyler

    'Ja toch' mompel ik, en loop de dansvloer op. daar blijf ik gewoon rondkijken.


    El Diablo.

    Emilio Esteves
    Ik schud mijn hoofd. "Nee juist niet" antwoord ik. "Ik houd er niet van om sex te hebben met een meisje alleen voor de sex" zeg ik. "Tuurlijk ik heb mijn behoeftes. Maar mijn nood is nooit zo hoog dat ik zomaar sex heb met een meisje" ik laat haar weer een rondje draaien. "Ik ben netjes opgevoed" ik grinnik. "Mijn neef ook hoor maar hij is nu beroemd dus er is geen meisje meer dat hij echt kan vertrouwen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik zucht opgelucht. "Gelukkig, ik dacht even dat-" Zeg ik zachtjes. Hij laat me rondjes draaien en ik voel me helemaal op mijn gemak.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Milio" ik sta gelijk recht. "Genoeg gedanst" ik duw Yarella zacht voor me uit. "Emilio Calvino Dante Estaves!!" Buldert mijn vader en ik voel het schaamrood op mijn wangen komen (blozen) ik draai me om maar houd Yarellas hand stevig in de mijne. Ik draai me om en zie mijn ouders voor me staan. "Oh mi corazon wat zie je er slecht uit...eet je wel goed?" Ik zucht diep. "Het gaat prima. Goed jullie weer te zien, fijne avond verde" ik trek Yarella mee naar de baas. "Emilio! Goed je te zien, hier is je geld. Ik zou je graag uitnodigen voor volgende week!" Zegt de man. "Bedankt en graag!" Ik stop het geld in mijn zak en schud de man zijn hand. "Fijn tot volgende week!" Ik zeg gedag en trek Yarella mee naar buiten. Fijn avond vepest...bedankt pa en ma


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wie is er in voor een gesprekje?]


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Verbaasd laat ik me meetrekken door Emilio. "Wat was dat net?" Zeg ik terwijl hij me meetrekt door de steegjes. "Hee, stop even!" Zeg ik wat harder terwijl ik hem stop. "Wie waren dat?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Assassin schreef:
    [Wie is er in voor een gesprekje?]

    [Elise kan wel, ze is in het Kraakpand]


    That is a perfect copy of reality.