• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.

LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

rollentopic

[ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:19 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Leya Felcia Azucena
    'Okee, Ty. Je hebt hier duidelijk geen zin in dus laten we maar weer gewoon terug gaan,' zeg ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Riley Winchester

"Hey Elise." begroet ik haar als ze binnenkomt en in een hoekje gaat zitten. Sommige mensen zijn echt loners en ik ben in een mensvriendelijke bui dus praat ik ermee.

[ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:41 ]

Your make-up is terrible

Elise
    [This Elise xd]
    'Oh hoi' zeg ik. Ik ben er niet echt bij, ik zit met hoofd bij de dealschulden, die jongens. 'Hoe moet ik ze ooit terugbetalen?' denk ik.

That is a perfect copy of reality.

[Excuse me, al veranderd.]

Riley Winchester

"Drukke dag gehad?" vraag ik. Ik ga in kleermakerszit zitten en bestudeer haar. Ze lijkt na te denken maar ik weet het niet zeker.

Your make-up is terrible

Emilio Esteves
    Ik laat me stoppen door Yarella en zucht diep en voel dat ik weer bloos. "Dat waren mijn ouders" zeg ik. "Camilla en Omar Esteves" ik kijk weg. Ik wrijf even over mijn nek. "Ik had niet verwacht dat ze daar zouden zijn en ik zie ze ook liever niet meer" ik kijk weg. "Sorry dat we weg moesten, wat wil je gaan doen?"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Tyler

'Ik heb zin om te drinken' grinnik ik, en loop naar de bar waar ik een martini neem.

El Diablo.

Elise
    'Neehoor' antwoord ik. Ik laat me op de matras vallen. 'This koud hier' mompel ik.

Riley Winchester

"Altijd." merk ik simpel op. "Van bewegen krijg je het wel warm." geef ik haar als tip.

Your make-up is terrible

Elise
    'Alsof ik dat nog niet wist, maar ik ga liever niet naar buiten' zeg ik.

Leya Felicia Azucena
    Ik grinnik even en loop dan ook naar de bar waar ik net als Tyler en martini neem. Mijn ogen scannen de ruimte en mijn blik blijft hangen op een bekend gezicht. 'Verstop me,' mompel ik tegen Tyler.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Riley Winchester

"Hoeft ook niet." zeg ik schouder ophalend. "Binnen kan je genoeg bewegen, meer dan genoeg zelf." Ik kan het niet laten om er bij te grijnzen.

Your make-up is terrible

Yarella

Ik knik. "Nouja, zullen we.." Ik zucht even en kijk hem aan. "We kunnen best naar het appartement gaan. Ik-uhm, naja. Als hij er niet is natuurlijk." Gooi ik eruit. "Het kraakpand is zo deprimerend, en ik heb wel zin om iets leuks te doen ofzoiets." Zeg ik. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, had ik zojuist toegegeven dat ik hem dus leuk vond? Dat ik het met hem wou doen? Oh nee..

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Elise
    'Ja, alleen maar rondjes lopen zeker' zeg ik grinnikend. Ik sta op en ga rondjes lopen. Na een paar minuten zeg ik 'Neen, helpt niet' zeg ik lachend. Ik laat me op een andere matras vallen.

Tyler

'Oké' mompel ik, en ga voor haar staan.

El Diablo.

Riley Winchester

Ik volg haar met mijn ogen als ze rondjes loopt. "Neen, helpt niet." hoor ik haar lachen en ze laat zich weer ergens vallen. "Nou, dat is pas balen." lach ik zachtjes.

Your make-up is terrible