• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Hmmm, okee daar heb je gelijk in,' geef ik toe. 'Maar toch blijft het Britse accent sexy. En schattig,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Mijn grijns verdwijnt na wat hij zegt en in mijn eerste reactie wilde ik verder van hem afschuiven, wat ik toch niet doe. Goed, misschien zou ik van bíjna alles niet meer opkijken. Dit heb ik toch nog nooit gehoord. "Nou eh, dat is nogal een... onthulling." Ik probeer normaal te klinken, hoewel ik mijn stem ook zacht houd. Ik weet niet goed hoe ik daar verder op moet reageren.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga slapen trusten ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demyan Lev Cherlin
    'Nou eh, dat is nogal een... onthulling.'
    Ik had het nooit moeten zeggen. Ik sloot even mijn ogen en knikte.
    'Ik ga maar eens naar bed,' mompel ik na een paar ongemakkelijke seconden. Ik haal de deken van mijn schouders en geef hem terug, mijn lichaam rilt in protest.
    'Bedankt voor het gesprek.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    "Bedankt voor het gesprek." Zo, die heeft er duidelijk geen zin meer in. Ik duw de deken terug zijn handen in als ik hem zie rillen. Die arme jongen hoort hier helemaal niet thuis en hoeft niet zo te lijden. "Hier, neem jij die maar, dan neem ik jouw deken." Zo koud heb ik het toch niet.


    Your make-up is terrible

    Demyan Lev Cherlin
    'Hier, neem jij die maar, dan neem ik jouw deken.'
    Stomverbaasd kijk ik hem aan. Twijfeled geef ik mijn dun denkentje.
    'Okay... Dankje,' fluister ik onzeker. Het was de eerste keer dat iemand me niet meteen grondig haatte na die onthulling. ik sloeg de deken opnieuw om me heen.
    'Uhm.. Wat ik net zei.. zou je.. dat tussen ons kunnen houden?'

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 23:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    Ik neem het dunne dekentje aan, in mijn handen voelt hij nog dunner aan dan hij eruit ziet. "Uhm.. Wat ik net zei.. zou je.. dat tussen ons kunnen houden?" vraagt hij. "Wat denk jij nou?" Ik glimlach even. "Ik ben niet helemaal gek, ik weet wel hoe ze je erom kunnen behandelen. Ik neem het mee mijn graf in als je dat wilt." zeg ik en ik doe alsof ik mijn lippen op slot draai. Een heel kinderlijk gebaar maar ik maak graag dingen duidelijk met handgebaren.


    Your make-up is terrible

    Demyan Lev Cherlin
    Met een opgelucht lachje kroop ik mijn eigen matras op.
    'Dankje,' fluister ik nogmaals en oprecht. Riley was echt zo slecht niet als ik dacht. ik krulde op onder de oude, warme deken en viel als een blok in slaap. ik had in maanden niet zo goed geslapen.

    [I'm off to bed too. ^^ You're nice to RPG with, Nikki :3
    tot morgen iedereen!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Riley Winchester

    "No problem mate." Hij is al op een matras gekropen. Ik laat mezelf ook op een matras vallen en trek de deken over me heen. Op de één of andere manier maakt het niet uit onder welke deken ik slaap, als ik maar een deken heb, dat geeft op één of andere manier een veel veiliger en meer geborgen gevoel. Voor mij duurt het even voor ik in slaap val, ik lig op mijn rug en kijk naar het plafond.

    [Slaap lekker. Het plezier was geheel aan mijn zijde.]


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    Ik merk dat mijn oogleden zwaarder beginnen te worden en uiteindelijk val ik tegen Emilio aan in slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga ook slapen, byee]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Als de zon op mijn gezicht schijnt word ik wakker. Ik lig in een rare hoek omdat Leya tegen me aan ligt. Voorzichtig sta ik op en rek me uit. Ik neem een snelle douche. Ik heb nu lekker wel warm water. Doe een spijkerbroek en blousje aan voor ik terug loop. Overdag is het veel dragelijker hier. Tot mijn maag begint te grommen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zara Hope

    Kreunend draai ik me nog een keer om. Wakker worden is niet echt mijn hobby en daar schaam ik me niet voor. Zachtjes ga ik op mijn knieën zitten en doe ik een poging om mijn haar te fatsoeneren maar erg goed lukt het niet. Vermoeid sta ik op en loop ik naar buiten. Uit de zak van mijn vest haal ik mijn sigaretten. Eigenljijk is dat het enige waar ik op leef, sigaretten. Meer heb ik ook niet nodig. Ik honger mezelf niet uit, daar zorg ik wel voor. Grinnikend steek ik er een op en in stilte geniet ik van de zonsopgang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Topic 2


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    BOEM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''