• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (antoine verdient ook geld met kaartenXD)
    antoine france

    de bel rinkelde en een man met een lange zwarte jas liep het rokerige kantoor binnen. merde, het was iemand waar ik nog geld van schuldig ben. ik verschool me nog dieper achter mijn kaarten. ''schoppen koning, win voor mij'' zij ik zachtjes. mijn tegestander vloekte en schoof wat geld naar mij toe. ''nog een keer'' zij hij. ik keek schuchtig naar de man met de jas. die keek om zich heen en bestelde een biertje. ''een volgende keer okee, ik moet nu gaan'' zij ik. ik stond op en schuiveld naar de deur. ik was er bijna, ik had mijn hand op de deurknop. ''hey france, blijf staan'' ik schrok op. het was de man waar ik mee had zitten kaarten. ''zie ik je morgen?'' merde, de man met je jas stond op. ik schudde mijn hoofd en vloog naar buiten. door de open deur hoorde ik het klikken van een pistool. merde, merde, merde. ik vloog de straat over. de man in de jas rende me achterna. ''STOP STOP, JE HEBT NIET BETAALD!!!''. ik dacht dat het voor mij was en ik rende verder. ik keek achterom en zach dat de barman nu de man in de jas bij zijn kraag te pakken had en bijna optilde. ik rende verder en liep steeds meer achter straatjes in. de ruimte van de straat tussen de huizen was nu minstens met tien meter afgenomen, de huizen werden ook steeds kleiner en viezer. ik klom nog een paar muurtjes over en uitendelijk zakte ik vermoeid neer langs de vieze stenen. mijn hard klopte in mijn keel. naa en kwartier merkte een oud mager wijf met een paarden gebit me op en jaagte me weg. langzaam liep ik terug naar het kraakpand. gelukkig kende ik de weg hier goed.


    welkome to my garden of fantasy

    Leya Felicia Azucena
    Ik lach even. 'Ja maar, van jou hoef ik ook geen geld te krijgen,' grinnik ik. 'Ik heb een van hun zelfs zo ver gekregen dat hij me zijn jas gaf,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Helios schreef:
    [Nee
    Zijn 5 in het huis, mag je zelf weten is nog het begin]
    [Wat is er nu dan weer fout aan mijn personages?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Zara Hope

    Zuchtend haalde ik een hand door mijn lange blonde lokken en keek de straat rond. Zachtjes bijt ik op mijn lip. Mensen liepen vluchtig langs met dikke jassen aan. Sommige keurde me geen blik waardig en andere, tja die keken me afkeurend aan. Misschien was het ook wel vreemd dat ik met deze temperaturen in een topje rondloop maar dit is niets. Toen ik nog in Roemenië woonde liep ik met dit weer in een bikini. Genoot ik van deze temperatuur. Hier keek men me alleen maar vreemd aan. Het geld wat ik vanmiddag heb verdiend brandt in mijn zak. Nee, wat ik heb gedaan ben ik niet trots op. Totaal niet zelfs. Klusjes opknappen voor andere doe ik alleen uit echte pure noodzaak, en dit was echte pure noodzaak. Toch? Wanneer ik de zoveelste dodelijke blik krijg draai ik me maar om en loop ik richting 'huis'. Mijn thuis zal het nooit worden. Hoe kan je nou met allemaal andere mensen samenwonen? Het mogen dat wel vrienden zijn. Zo noemen ze zichzelf ten minste. Vrienden zijn het niet, kennisen, goede buren zo kan ik ze beter noemen. Want ze weten niets over mij en ik niets over hen. Ze weten niet mijn officiele naam, mijn afkomst, mijn gezinnetje, niets en dan denken ze dat de vrienden zijn. Met een kil gezicht loop ik de woonkamer binnen.
    "Hallo," zeg ik hard zodat iedereen me hoort.
    Ik laat mezelf op een bank ploffen en ga er comfortabel opliggen. En nu bedenken waar ik mijn geld voor ga gebruiken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demyan Lev Cherlin
    Leya kwam binnen, en er ontstond een gesprek. Ook Zara ploft op de bank emt een luidde; "Hallo".
    Ik trok één van de oude, versleten dekens over mijn schouders en bleef stil. ik was neit veel beter dan hun. hier steelde iedereen van andere en van elkaar. Je kun nooit iemand je rug toe keren. Het was geen ideaal leven; ik haatte het. Maar ik had geen keuze.
    Om mezelf bezig te houden begin ik het geld dat ik heb gejat vandaag te tellen. 106 dollar, een slechte vangst. Daarbij nog die neppe ID kaart waar ik misschien 10 dollar voor kreeg...

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 15:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    antoine
    toen ik eindelijk de kraken de deur opendeed vloog er een walm van sigaretten en joind mijn kand op. ik ademde diep in en plofte neer op het dichtsbijzijnde matras. ik sprong meteen op. ''ouiie'' ik hoorde andere mensen op de achtergrond laggen. ik keek waar ik op was gaan zitten. het was een veer die door een gat van het matras piepte. ik grinnekte en probeerde het ding eruit te trekken. toen bleek dat dat ding muurvas zat ging ik op het matras er naast zitten.


    welkome to my garden of fantasy

    Alexandra Odinov

    Ik trek de capision van mijn trui over mijn hooft, waardoor mijn bruine haren worden verscholen, het was best druk aan deze kant van de stad waar ik nu was dus kon je nog handiger iets uit iemand zijn zakken pakken, ik had nu al ongeveer 3 portemonnee's gestolen en een paar sieraden, het geld uit de portemonnee's leverde een leuk bedrag op.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wie wilt Catherine tegenkomen? (: Ze staat buiten te roken]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Steel maar van die gasten, terwijl ik er gemakkelijk 10 kan stelen' grinnik ik. Ik steek een joint op, 'Hee' begroet ik Zara.


    El Diablo.

    [Luister et moet realistisch blijven en dat doe je niet.
    En mensen! Er is geen bank slechts matrassen ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Opschepper,' grinnik ik waarna ik mijn tong naar Ty uitsteek. 'Hee,' zeg ik tegen Zara.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (louize france wil welXD)


    welkome to my garden of fantasy

    Tyler

    'Wel de waarheid' grijns ik, en steek ook mijn tong uit. Ik neem weer een heis van de joint, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    [wow, zoveel mini-posts... :W]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    annickemiek schreef:
    (louize france wil welXD)

    [Bedoel je Antoine, want ik zie er geen Louize tussenstaan; of ik ben gewoon heel blind :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''