• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 11:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leya Felicia Azucena
    'Dan mag je dat een keer gaan bewijzen,' zeg ik uitdagend. Ik sta op en loop naar hem toe waarna ik ga naast hem zitten. Ik pak de joint uit zijn handen, neem een trekje en stop vervolgens de joint tussen zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    'Is goed, wanneer Babe?' grijns ik, en leun naar achter. Ik steel even kort de joint tussen haar lippen en neem een heis, daarna geef ik hem terug. 'Dus, wat moet ik doen?' grijns ik.


    El Diablo.

    Leya Felicia Azucena
    'Wanneer jij maar wilt,' zeg ik. Als hij de joint weer terug heeft gegeven neem ik nog een trekje. 'Wat je moet doen?' ik denk even na,' Hmmm, laten we maar eens kijken of het jou ook leuk om wat geld van die rijkelui jongetjes af te troggelen,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    louize france

    langzaam slenterde ik door de straten. ik was mijn jas vergeten dus had ik alleen mijn tshirt plus vest aan. ik sloeg een zijstraatje in en botste bijna tegen twee grote kerels. ''waar ga jij naar toe schatje?'' ze grinnekte. ik maakte rechts omkeer maar achterme stonden ook twee grote kerels. putain. de jongens gingen om mij heen staan. ''weeten jullie het zeker'' zij ik. de grootste jongen grijnsde. ''tuurlijk schatje'' ik ging stevig staan en liet een mes uit mijn mou glijden. er stond een 'l' op en daaromheen groeiende roos op gegraveerd. dat stond op al mijn spullen en met elke inbraak die ik pleegde graveerde ik het op de muur. ik lied het teken zien en hakte er een vractie van een sec later op los. ik veegde het mes af aan een van hun shirts en greep de spuibus die op de straat gevallen was. op de muur spoot ik mijn teken. nadat ik hun geld had gepakt sprintte ik naar het kraakpand. buiten stond chaterine te roken. ''hoi'' zij ik vrolijk


    welkome to my garden of fantasy

    (ik heb ook een louize aangemaakt maar die staat er nog niet bij. XDXDXD)


    welkome to my garden of fantasy

    Emilio Esteves
    De mensen druppelen langzaam binnen. Ik draai nog een joint voor mezelf terwijl ik zacht in mezelf zing. "tu me decías que me amabas pero a mi espalda tu me engañabas "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Deal' grijns ik, 'gaan we dan nu?' vraag ik. Ik rook snel de joint op, en kijk haar aan. 'Maar jij moet wel mee om het te checken' grijns ik.


    El Diablo.

    Helios schreef:
    [Luister et moet realistisch blijven en dat doe je niet.
    En mensen! Er is geen bank slechts matrassen ]

    [Hoezo zijn mijn personages onrealistisch? Wat is er mis mee dan. Kan je me er misschien op wijzen want ik wil graag meedoen :S]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Leya Felicia Azucena
    'Deal, gaan we dan nu?' grijnst Ty. Hij rookt de joint op en kijkt me aan. 'Maar jij moet wel mee om het te checken,' grijnst hij. 'Ik vind het best,' lach ik waarna ik opsta. 'En wat krijg ik als het je niet lukt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurelie Cherine Roux

    ''Hoi.'' hoorde ik Louize vrolijk zeggen, en ik grinnikte even terwijl ik mijn sigaret oprookte en vervolgens op de grond gooide. ''Hey.'' antwoordde ik, en keek even naar haar bebloedde mes. Ik bedacht me dat ik de mijne ook nog bij me had, en waarschijnlijk allemaal opgedroogd bloed bevatte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    FingerNiall schreef:
    (...)
    [Hoezo zijn mijn personages onrealistisch? Wat is er mis mee dan. Kan je me er misschien op wijzen want ik wil graag meedoen :S]

    [Nou, je kan niet uit een doodskist klimmen als hij 7 meter onder de grond ligt. En de autopsie is goed genoeg om erachter te komen dat hij niet dood is. Daarbij wordt bij moord je lichaam uiteen gehaald om de doodsoorzaak te controleren. Dus dat is best onrealistisch.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb em er niet bij gezet omdat ik hem niet heb goed gekeurt annemickemiek!! Begin niet zomaar met een personage die er niet tussenstaat!
    Fingernail, je doet te ovedreven en too much. Hou het klein.]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Wat je wil, ik kan alles stelen' grijns ik, 'maar ga er maar niet vanuit dat het niet lukt' grinnik ik. Ik trek haar mee naar buiten, en kijk haar aan. 'Zo, waar hangen die gasten rond?' vraag ik grijnzend.


    El Diablo.

    [ben rond 7 uur weer terug, ik moet wat dingen doen ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Helios schreef:
    [Ik heb em er niet bij gezet omdat ik hem niet heb goed gekeurt annemickemiek!! Begin niet zomaar met een personage die er niet tussenstaat!
    Fingernail, je doet te ovedreven en too much. Hou het klein.]


    hoezoo niet goedgekeurd?


    welkome to my garden of fantasy