• Ik geloof er ergens wel in, zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie. Ik heb in het HOI-tijdschrift er meer over gelezen, vooral astrologie vond ik heel bijzonder. Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Ik ben zelf nog niet zo goed in readings, ik ken nog niet de leggingen van het boekje uit mijn hoofd, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nope want het zijn gewoon hersenen die aan het trollen zijn :3


    Shoganai i ne~

    Ik geloof er wel in.


    Credendo Vides

    Wow, opeens weer veel reacties. ;0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof er wel in. Maar ik denk dat iedereen dat persoonlijk moet bepalen. Sommigen vinden het onzin, anderen niet. Ik denk alleen wel dat iedereen elkaar in zijn waarde moet laten, anders komt er alleen maar gedoe van. Het schiet niet op om iemand te bewijzen dat waar hij/zij in gelooft niet klopt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ik geloof er wel in. Maar ik denk dat iedereen dat persoonlijk moet bepalen. Sommigen vinden het onzin, anderen niet. Ik denk alleen wel dat iedereen elkaar in zijn waarde moet laten, anders komt er alleen maar gedoe van. Het schiet niet op om iemand te bewijzen dat waar hij/zij in gelooft niet klopt.


    Idd, ik geloof meer in het ene dan het andere, maar het maakt me geen bal uit wat anderen vinden. Ik vind het alleen interessant wat de een welgelooft en de ander niet, het geeft je ook nieuwe invalshoeken. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    (...)

    Idd, ik geloof meer in het ene dan het andere, maar het maakt me geen bal uit wat anderen vinden. Ik vind het alleen interessant wat de een welgelooft en de ander niet, het geeft je ook nieuwe invalshoeken. :3

    Ja, inderdaad. Nou ben ik nogal spiritueel opgevoed en dus geloof ik wel in paranormaliteit. Ik heb daar persoonlijke ervaringen mee gehad die dus voor mij dat bevestigen. Maar ja, ieder zijn ding. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ja, inderdaad. Nou ben ik nogal spiritueel opgevoed en dus geloof ik wel in paranormaliteit. Ik heb daar persoonlijke ervaringen mee gehad die dus voor mij dat bevestigen. Maar ja, ieder zijn ding. :')


    Ik geloof sws in paranormale dingen, ik leg elke dat Orakelkaarten, en nog nooit klopte het niet. :')
    Maar ik heb ook een stuk gelezen over astrologie, en dan niet met horoscopen, maar speciaal bevoegde mensen. Echt heel vet. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pampampam.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet zomaar je topic omhoog schoppen, kiddo :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Niet zomaar je topic omhoog schoppen, kiddo :Y)


    Haha, dude. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, maar ik heb wel respect voor de mensen die er wel in geloven.


    Destroy what destroys you.

    Nee, daar geloof ik niet in.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ENTERSHIKARI schreef:
    Nee, maar ik heb wel respect voor de mensen die er wel in geloven.


    (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof in verschillende dingen- bij mij verschilt het een beetje per onderwerp.


    Tijd voor koffie.

    Ik geloof wel in de toekomst. Dat die al bestaat.