• Ik geloof er ergens wel in, zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie. Ik heb in het HOI-tijdschrift er meer over gelezen, vooral astrologie vond ik heel bijzonder. Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Ik ben zelf nog niet zo goed in readings, ik ken nog niet de leggingen van het boekje uit mijn hoofd, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, ik bedoelde dan de mensen die zogenaamd aan de sterren zien wat mijn karakter is die bij mijn sterrenbeeld past en wat mij deze week gaat overkomen.


    De astrologie waarover ik las was wel anders op het punt va week voorspellen, best anders eigenljk van alles. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je niet mee bemoeien? :'$

    Geesten ect.
    Als die dingen al bestaan, laat dat dan met rust.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    (...)

    astrologie :P

    JAja, ze zijn stiekem die mensen D:

    Mijn horrorscoop zegt altijd van alles en nog wat over mij en mijn partner. Ik heb geen partner D:


    Die van mij tegenovergesteld, ik ontmoet elke keer een leuk persoon waar wel eens wat uit kan ontstaan, terwijl ik een vaste vriend heb. D: Ruilen?


    Your make-up is terrible

    Ik geloof er wel in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die van mij tegenovergesteld, ik ontmoet elke keer een leuk persoon waar wel eens wat uit kan ontstaan, terwijl ik een vaste vriend heb. D: Ruilen?


    Goed plan xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Jup, ik geloof er in.

    Mulan schreef:
    (...)

    De astrologie waarover ik las was wel anders op het punt va week voorspellen, best anders eigenljk van alles. :3


    Ik snap niet hoe mensen kunnen geloven dat je de toekomst kan voorspellen aan de hand van planeten. De planeten gehoorzamen gewoon natuurwetten en draaien al miljoenen jaren hetzelfde rondje hoor 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik snap niet hoe mensen kunnen geloven dat je de toekomst kan voorspellen aan de hand van planeten. De planeten gehoorzamen gewoon natuurwetten en draaien al miljoenen jaren hetzelfde rondje hoor 'hmm

    Maar zo zou elke planeet wel invloed hebben op andere planeten door hun zwaartekracht en shit. Net als de maan invloed heeft op het water van de aarde. Maar ja, hoe je daarmee iemands leven kan voorspellen. Dat kan gewoon niet, bullshit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ergela schreef:
    (...)
    Geesten ect.
    Als die dingen al bestaan, laat dat dan met rust.


    Ik heb daar zelf niks mee, en ze oproepen laat ik aan mensen over die dat willen. Ik kijk wel uit. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maar zo zou elke planeet wel invloed hebben op andere planeten door hun zwaartekracht en shit. Net als de maan invloed heeft op het water van de aarde. Maar ja, hoe je daarmee iemands leven kan voorspellen. Dat kan gewoon niet, bullshit.


    Dat is ook precies waarom ze rondjes om elkaar draaien en niet allemaal in een rechte lijn door het heelal suizen. Nu is het meer van vage spiraaltjes :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik snap niet hoe mensen kunnen geloven dat je de toekomst kan voorspellen aan de hand van planeten. De planeten gehoorzamen gewoon natuurwetten en draaien al miljoenen jaren hetzelfde rondje hoor 'hmm

    het schijnt dat planeten invloed hebben, via bepaalde straling, op je leven en gevoel. Vooral dat laatste. Daardoor kan het zijn dat als de planeten op een bepaalde manier staan dat goed is voor, bijvoorbeeld, je liefdesleven. Meer weet ik er ook niet van, je moet er ook in geloven denk ik. Hoewel de natuurwetten opzicht al iets bijzonder zijn, en veel dingen uit geloven daarop getranspireerd zijn/daarmee te maken hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    het schijnt dat planeten invloed hebben, via bepaalde straling, op je leven en gevoel. Vooral dat laatste. Daardoor kan het zijn dat als de planeten op een bepaalde manier staan dat goed is voor, bijvoorbeeld, je liefdesleven. Meer weet ik er ook niet van, je moet er ook in geloven denk ik. Hoewel de natuurwetten opzicht al iets bijzonder zijn, en veel dingen uit geloven daarop getranspireerd zijn/daarmee te maken hebben.


    Men noemt volle maan ook wel Heksennacht, simpelweg omdat mensen er vaak ongemakkelijk van worden, zoals je al zegt: gevoel. Maar het heeft ook met wicca te maken, met volle maan kun je dan een Maandans doen of zo, weet niet precies. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    het schijnt dat planeten invloed hebben, via bepaalde straling, op je leven en gevoel. Vooral dat laatste. Daardoor kan het zijn dat als de planeten op een bepaalde manier staan dat goed is voor, bijvoorbeeld, je liefdesleven. Meer weet ik er ook niet van, je moet er ook in geloven denk ik. Hoewel de natuurwetten opzicht al iets bijzonder zijn, en veel dingen uit geloven daarop getranspireerd zijn/daarmee te maken hebben.




    now if you will excuse me, Imma go stand over there with Science :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mulan schreef:
    (...)

    Men noemt volle maan ook wel Heksennacht, simpelweg omdat mensen er vaak ongemakkelijk van worden, zoals je al zegt: gevoel. Maar het heeft ook met wicca te maken, met volle maan kun je dan een Maandans doen of zo, weet niet precies. :/

    Pressies, zo zijn er wel meer dingen. Tijden volle maan is de kans om Odins wolven(zij nemen de doden zielen mee of kondige de dood aan) te zien groter dan op andere nachten. Je kan het als gevoel zien maar het kan ook waar zijn. Licht er aan wat je gelooft.

    @RainbowDash
    Wetenschap en geloof liggen vaak dichter bij elkaar dan je denkt. Zeker bij natuurgodsdienst.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    Ik geloof in sommige dingen wel, maar niet in alles.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel