• Ik geloof er ergens wel in, zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie. Ik heb in het HOI-tijdschrift er meer over gelezen, vooral astrologie vond ik heel bijzonder. Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Ik ben zelf nog niet zo goed in readings, ik ken nog niet de leggingen van het boekje uit mijn hoofd, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof er niet in, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat allemaal zo'n onzin. Geloof er niet in.


    Me so good.

    Astronomie in ieder geval niet. Van de rest heb ik niet echt een idee. Op dit moment twijfel ik nog sterk of de dingen die ik zelf gezien heb geen waanbeelden of hallucinaties waren, aangezien dat in de familie zit en ze me erop gaan testen.


    Your make-up is terrible

    Brutus schreef:
    Ik vind dat allemaal zo'n onzin. Geloof er niet in.


    Ik geloof sommige dingen wel, sommige dingen niet. Het verschilt ook hoe je het brengt. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof in sommige dingen wel, maar niet in alles.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik deed vroeger pendelen :Y)
    Maar nee, ik geloof er niet in (:


    Take risks and conquer your fears.

    MyFairyKing schreef:
    Ik geloof in sommige dingen wel, maar niet in alles.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Astronomie in ieder geval niet. Van de rest heb ik niet echt een idee. Op dit moment twijfel ik nog sterk of de dingen die ik zelf gezien heb geen waanbeelden of hallucinaties waren, aangezien dat in de familie zit en ze me erop gaan testen.


    Astronomie is de wetenschap van de werking van de sterren (cat)

    Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Oftewel, ze geven toe dat het totale onzin is.

    En nee, ik geloof er dus niet in.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, ik ben vrij bijgelovig. En nee, dat is NIET grappig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Astronomie is de wetenschap van de werking van de sterren (cat)

    Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Oftewel, ze geven toe dat het totale onzin is.

    En nee, ik geloof er dus niet in.


    Als jij het zo ziet. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie...
    In die dingen geloof ik niet. In sommige andere dingen wle, maar dan nog, bemoei je je er gewoon niet mee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mulan schreef:
    (...)

    Als jij het zo ziet. :/


    Het is wat ze zelf zeggen, daar kan ik ook niks aan doen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ergela schreef:
    zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie...
    In die dingen geloof ik niet. In sommige andere dingen wle, maar dan nog, bemoei je je er gewoon niet mee.


    Hoe bedoel je niet mee bemoeien? :'$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Astronomie is de wetenschap van de werking van de sterren (cat)

    Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Oftewel, ze geven toe dat het totale onzin is.

    En nee, ik geloof er dus niet in.


    Lolol, ik bedoelde dan de mensen die zogenaamd aan de sterren zien wat mijn karakter is die bij mijn sterrenbeeld past en wat mij deze week gaat overkomen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lolol, ik bedoelde dan de mensen die zogenaamd aan de sterren zien wat mijn karakter is die bij mijn sterrenbeeld past en wat mij deze week gaat overkomen.


    astrologie :P

    JAja, ze zijn stiekem die mensen D:

    Mijn horrorscoop zegt altijd van alles en nog wat over mij en mijn partner. Ik heb geen partner D:


    quidquid excusatio prandium pro