• Ik geloof er ergens wel in, zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie. Ik heb in het HOI-tijdschrift er meer over gelezen, vooral astrologie vond ik heel bijzonder. Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Ik ben zelf nog niet zo goed in readings, ik ken nog niet de leggingen van het boekje uit mijn hoofd, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, die zou ik wel eens willen uitproberen hahahaha.



    Ik zal ff kijken of ik dat met die hamer kan vinden XD


    quidquid excusatio prandium pro

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Lieve schat,ik geloofde niet dat het ging werken, echt niet. Ik dacht ook dat het onzin was, maar mijn vader kwam met het idee en op een gegeven moment probeer je alles. Maar toch werkte het(ik moet er wel bij zeggen dat het voor mij niet blijven geweest is). Dus er zou wel iets van kloppen. Ander is het wel heel toevallig dat ik er minder las van heb net op het moment toen ik bij hem liep.
    Ik weet dat dokters dat ook doen, ik ken genoeg van geneeskunde, mijn hele familie werkt er in.
    Maar je kan niet zeggen dat iets onzin is omdat je nog niet weet waarom iets werkt. Toen Newton zwaartekracht nog niet had ontdekt werkte het toch echt. Iets moet niet eerst bewezen worden voor het werkt.


    Nee, maar als het werkt word het wel bewezen. Vooralsnog is het bewijs voor dit soort dingen nog heel erg mager tot afwezig. ondanks de grote hoeveelheid onderzoek ernaar.


    quidquid excusatio prandium pro

    Leela schreef:
    Nikki, je hebt gelijk, ik heb me vergist in namen.


    Ik weet wat je bedoeld maar ik ben de naam vergeten. D: Ik moest het allemaal leren maar ik had er geen zin in.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Ik zal ff kijken of ik dat met die hamer kan vinden XD


    Ooh, dat hebben ze een keer gedaan bij mijn oom! Was heeeeeel erg cool om te zien hoe hij reageerde xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet wat je bedoeld maar ik ben de naam vergeten. D: Ik moest het allemaal leren maar ik had er geen zin in.


    Ik was verward doordat, nouja, mijn bet-overgrootmoeder was - wat echt bijzonder was want normaliter mochten die vrouwen niet werken - een homeopatist, vroedvrouw en medicijnvrouw. Maar ik vergeet die naam ook steeds en dan denk ik terug daaraan en dan zit ik weer bij die verrekte homeopathie >_<". Was wel een van de vroege vormen, die zij deed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee, maar als het werkt word het wel bewezen. Vooralsnog is het bewijs voor dit soort dingen nog heel erg mager tot afwezig. ondanks de grote hoeveelheid onderzoek ernaar.

    Uiteindelijk zal dit ook wel bewezen worden. Maar misschien ook wel niet, we kunnen niet alles kennen of begrijpen. Niet alleen met geneeskunde maar met al het paranormale.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cloelia schreef:
    Ik geloof er niet in, nee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Uiteindelijk zal dit ook wel bewezen worden. Maar misschien ook wel niet, we kunnen niet alles kennen of begrijpen. Niet alleen met geneeskunde maar met al het paranormale.


    Niet om je uit je droom te halen ofzo... Maar het paranormale kan niet bewezen worden, dat moet je zien of voelen. Ik kan ook wel aan Alwin hier gaan vertellen wat ik heb gedroomd of wat ik 'zie', maar uiteindelijk zal er toch een algemeen bewijs voor moeten zijn dat bepaalde dingen er zijn, of een soort 'ghostdetector'.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik geloof erin, met mate.
    Ik vind iemand zn week voorspellen in de Metro pure bullshit, maar in sommige aspecten van Wicca zit een kern van waarheid.
    En trouwens, met readings moet je oppassen, want dat kan niet iedereen zomaar en je kan verkeerde dingen zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Leela schreef:
    (...)

    Niet om je uit je droom te halen ofzo... Maar het paranormale kan niet bewezen worden, dat moet je zien of voelen. Ik kan ook wel aan Alwin hier gaan vertellen wat ik heb gedroomd of wat ik 'zie', maar uiteindelijk zal er toch een algemeen bewijs voor moeten zijn dat bepaalde dingen er zijn, of een soort 'ghostdetector'.


    Misschien moet je jezelf toch eens laten testen op psychoses. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien moet je jezelf toch eens laten testen op psychoses. D:


    O, vandaar dat ik bepaalde dingen weet die ik niet kan weten (cat). Nikki, ik heb mezelf vaak genoeg laten testen op allerlei dingen. Ik heb het geprobeerd, want het is soms echt niet meer leuk. En het is ook niet meer leuk dat mensen denken dat je gek bent of dat je te kampen hebt met schizofrenie / psychoses.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    O, vandaar dat ik bepaalde dingen weet die ik niet kan weten (cat). Nikki, ik heb mezelf vaak genoeg laten testen op allerlei dingen. Ik heb het geprobeerd, want het is soms echt niet meer leuk. En het is ook niet meer leuk dat mensen denken dat je gek bent of dat je te kampen hebt met schizofrenie / psychoses.


    owjee D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    owjee D:


    Dat waren gewone kennissen, hoor. Ik heb onderzoeken gehad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Dat waren gewone kennissen, hoor. Ik heb onderzoeken gehad.


    De owjee was er eerder voor dat er nog een meisje is die denkt dat ze paranormaal is :C Dat is echt in de laatste tijd.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    De owjee was er eerder voor dat er nog een meisje is die denkt dat ze paranormaal is :C Dat is echt in de laatste tijd.


    Lol, die mensen... Weten niet waarover ze het hebben. Het is echt niet "leuk" ofzo om dergelijke dingen mee te maken. En ik praat er eigenlijk alleen over met mijn psycholoog, mijn ouders en mijn vriendje. Tja... En nu ook met jou. Ik ga je verder geen details aan je neus hangen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!