• Ik geloof er ergens wel in, zoals Orakelkaarten, healen, handlezingen en astrologie. Ik heb in het HOI-tijdschrift er meer over gelezen, vooral astrologie vond ik heel bijzonder. Ik heb nu ook een set Orakelkaarten, de achterkant is ietwat zweverig maar ze zeggen heel expliciet dat wat je ook legt (toekomst, verleden, wat houd je bezig of dingen over een persoon enz.) je op je eigen manier kan interpreteren, je de toekomst kan veranderen en ook je blik op het verleden. Dat het slechts een hulpmiddel is. Heel interessant. Enfin, wat vind jij ervan?

    Ik ben zelf nog niet zo goed in readings, ik ken nog niet de leggingen van het boekje uit mijn hoofd, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik geloof wel in geesten, en leven na de dood.Maar niet in toekomst voorspellen, dat vind ik crap.


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Ik geloof in sommige dingen wel, dat er meer is.
    Maar ik heb zelf niet dingen meegemaakt.

    Laat zulke dingen gewoon met rust.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leela schreef:
    (...)

    Niet om je uit je droom te halen ofzo... Maar het paranormale kan niet bewezen worden, dat moet je zien of voelen. Ik kan ook wel aan Alwin hier gaan vertellen wat ik heb gedroomd of wat ik 'zie', maar uiteindelijk zal er toch een algemeen bewijs voor moeten zijn dat bepaalde dingen er zijn, of een soort 'ghostdetector'.

    Dat zeg ik toch, uiteindelijk zullen sommige dingen bewezen worden, zoals acupunctuur. Maar andere dingen weer niet omdat we niet alles kunnen weten of begrijpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hanteer de regel, eerst zien dan geloven dus tot dat er een geest voor me staat en ik hem of haar kan zien geloof ik er niet in en toekomst voor spellen vind ik twijfelachtig aangezien je ooit wel eens goed gokt qua iemands toekomst. Toch geloof ik wel dat mensen hun ziel weer terug kan komen in een ander lichaam


    Physics is awesome

    Ik geloof alleen in leven na de dood en misschien in geesten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee.


    26 - 02 - '16

    ToySoldier schreef:
    Ik geloof wel in geesten, en leven na de dood.Maar niet in toekomst voorspellen, dat vind ik crap.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik geloof niet in sterrebeelden, dat vind ik pure onzin. De rest bestaat voor mij, tot het tegendeel is bewezen ^^

    Toekomstvoorspellingen vind ik meestal ook onzin, als je goed kunt gokken of hele algemene dingen zweverig laat klinken dan voospel je al toekomst, net als handlezen en zo. Maar dingen als geesten, healen, aura's, daar geloof ik wel (soort van) in. Net als een voorgevoel (sterke intuitie) maar dan niet in een sterk toekomstbeeld en ik denk ook dat het wel mogelijk is om een soort zesde zintuig te hebben voor andermans gevoelens enz.
    Whow dit is best een vaag antwoord ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik vind alles pure onzin :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Faux schreef:
    Ja. Ik geloof wel dat er 'iets' is, maar dat kan niemand bewijzen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    NEE


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik wil wel geloven maar ik kan niet. er is geen wetenschappelijke verklaring voor


    welkome to my garden of fantasy

    Ja daar geloof ik wel in:)


    Bad decisions make good stories.

    Cloelia schreef:
    Ik geloof er niet in, nee.


    Pass the damn ham, please.