• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Dymphna Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Dymphna| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Natuurlijk zal ze het echt wel erg vinden, maar ik denk dat dit ook wel een grote rol speelt. Hoewel, ik zou als fauniel zijnde absoluut geen kind willen. Je kind gaat sowieso eerder dan jezelf dood, zou ik nooit willen. Lijkt me vreselijk om te zien hoe je eigen kind ouder wordt en jijzelf vast zit in het lichaam van een tiener."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, het kind volgroeit dan tot 18-jarige, in twee jaar, en sterft samen met de ouders."
    Ik kijk haar even aan.
    "Maar dat weten Trey en Fé niet."
    Ik zucht.
    "Ze zal het hem misschien al verteld hebben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Doe maar een dutje, ik maak je wel wakker als ik nieuw heb."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, ik wil alleen nog slapen in een bed, een dat ik liefst nog gewoon ben. Ik wil niet wakker worden en steeds bang zijn dat jij er niet meer bent."
    Ik klamp me bijna aan hem vast, maar houd me in, en in plaats daarvan kriebel ik zachtjes in zijn hals, terwijl ik van dichtbij naar de stoppels op zijn huid kan kijken. Ik heb ze altijd ongelooflijk sexy gevonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee, het kind volgroeit dan tot 18-jarige, in twee jaar, en sterft samen met de ouders." Onbegrijpelijk staar ik hem aan. Waarschijnlijk zie ik er niet erg slim uit en schudt dan mijn hoofd.
    "Maar dat weten Trey en Fé niet. Ze zal het hem misschien al verteld hebben." Ik haal even mijn schouders op en grijns dan.
    "Nu ik dit weet, zou me niet eens verbazen als ze een comfortabel ziekenhuisbed hebben opgezocht." Klinkt misschien hard, maar na twee dagen met Fedea te hebben gezeten weet ik dat ze koppig genoeg is. Aan haar humeur te zien en het verdriet dat ze had, weet ik vrijwel zeker dat ze écht een kindje wilt. Niet later, want daar is geen tijd voor, nu. Dan kijk ik weer op en wrijf even in mijn ogen.
    "Was maar een grapje trouwens, ik denk dat ze dan wel een geschiktere plek opzoeken."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik kijk haar vertederd aan. 'Hoe denk je dat ik over jou denk? Je ontneemt me alle woorden die bij je passen. ' ik buig voorover en kus haar lippen. 'Ik hou van je. ' ik kon het niet vaak genoeg zeggen het was bevrijdend alsof ik zoveel liefde voor haar had dat het soms ineens te veel leek te worden. Ik ga weer recht staan en aai afwezig over haar hand. Mijn gedachten gaan terug naar vroeger, hoe ik als klein jongetje al verliefd op haar was.

    [Stoppels? :')]

    Atreyu

    "Nee, ik wil alleen nog slapen in een bed, een dat ik liefst nog gewoon ben. Ik wil niet wakker worden en steeds bang zijn dat jij er niet meer bent."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Misschien nog steeds iets té koppig.
    "Ik was niet van plan je hier alleen achter te laten, ik zou je in mijn armen houden en zorgen dat niemand je kan aanraken. Ze vinden ons hier uiteindelijk wel," zeg ik op een zachte, geruststellende toon.
    Ik vind het vreselijk haar zo angstig te zien. Weet ze dan niet dat ik haar nooit aan haar lot zal overlaten? Ik heb vijf maanden op haar gewacht, waarom zou ik haar dan op een ziekenhuisvloer, slapend achterlaten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Nu ik dit weet, zou me niet eens verbazen als ze een comfortabel ziekenhuisbed hebben opgezocht. Was maar een grapje trouwens, ik denk dat ze dan wel een geschiktere plek opzoeken."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Ik denk niet dat dat nu is waar Trey aan denkt. Trey is nogal down-to-earth, en enorm beschermend. Misschien nogal goed voor zo'n roekeloos iemand als Fedea, denk ik."
    Ik kijk even naar de tv. Het is niet echt zo dat ik aan het volgen ben, maar zo vallen er ten minste geen genante stiltes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Hoe denk je dat ik over jou denk? Je ontneemt me alle woorden die bij je passen. Ik hou van je."
    Ik zucht als een zwijmelende tiener bij het zien van haar idool. Die jongen moet een poëet worden, hij kan het zo mooi zeggen. Hij aait over mijn hand en de aanraking doet me huiveren.
    "Oh, oh! Ik heb een idee," zeg ik enthousiast. "Laten we trouwen," grap ik. Ik kijk hem met een kleine grijns aan. Ondertussen heb ik de chirurg niet opgemerkt. Ik schrik dan ook even als ik zijn stem hoor.
    "Alles is goed verlopen, u wordt zo meteen naar een kamer gebracht."
    Ik glimlach naar de man en knik even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik was niet van plan je hier alleen achter te laten, ik zou je in mijn armen houden en zorgen dat niemand je kan aanraken. Ze vinden ons hier uiteindelijk wel."
    Zijn stem kalmeert me en ik concentreer me even op zijn ademhaling.
    "Hoe-? Wanneer was je er eigenlijk achtergekomen dat ik weg was?" vraag ik zacht. Die vraag ligt al een hele tijd op mijn lippen. En ik vraag me af hoe hij erop is gekomen om de faunielen om hulp te vragen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik denk niet dat dat nu is waar Trey aan denkt. Trey is nogal down-to-earth, en enorm beschermend. Misschien nogal goed voor zo'n roekeloos iemand als Fedea, denk ik." Ik knik en schuif dan iets dichter in zijn richting. Omdat ik het koud heb en te lui ben om dekens van de vloer te rapen én misschien omdat ik de jongen best leuk vind. Hij is niet zo als de typische, vervelende jongens die ik ken.
    Ik voel mijn ogen even dichtvallen, betrap mezelf erop en knijp even in mijn pols om gefocust te blijven.
    "Wat een geweldige film trouwens." zeg ik dan en glimlach even. Ik ga weer in een kleermaker zitten. "Hij eindigt in een rolstoel." verklap ik het plot en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cosette schreef:


    [Goooodnight]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat een geweldige film trouwens. Hij eindigt in een rolstoel."
    Ik grinnik.
    "Ik let niet echt op, om eerlijk te zijn, maar ik heb hem al gezien."
    Dan pas merk ik dat ze dichterbij is komen zitten.
    "I-is er iets?" vraag ik een beetje ongemakkelijk.
    Ik probeer zo normaal mogelijk te doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik let niet echt op, om eerlijk te zijn, maar ik heb hem al gezien." Ik knik instemmend.
    "Ik ook," geef ik toe en weet aan het zware gevoel aan mijn ogen dat ik dit niet lang meer volhoud. Ik ben kapot en als ik eenmaal slaap, weet ik dat het wel weer even gaat duren voordat ik wakker wordt.
    "I-is er iets?" vraagt hij als ik weer dichter naar hem toe schuif. Betrapt. Ik voel mezelf rood worden en bedenk allerlei smoesjes die ik zou kunnen vertellen. Ik besluit voor de simpele waarheid te gaan.
    "Heb het koud en ben lui geboren." Dan sta ik op en raap de dekens van de grond. Ik zucht even en wikkel mezelf er dan in.
    "Zal trouwens vast niet lang meer duren voordat ik in slaap val en ik waarschuw je, als jij mij vragen gaat stellen in mijn slaap, dan ben je nog lang niet jarig meneertje. Ik heb je al gewaarschuwd over het geweer in mijn rugzak, maar ik heb ook twee vuisten." Ik laat ze plagend zien. Vroeger had ik wel eens logeerfeestjes en wanneer we dan eindelijk sliepen gingen die kinderen de raarste vragen aan me stellen, heel genant, aangezien ik er antwoord op gaf. Ik bloos even en glimlach dan. Waarschijnlijk heb ik hem nu alleen op ideeën gebracht, aangezien het waarschijnlijk best grappig is, maar ergens heb ik wel vertrouwen in de jongen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik kijk toe hoe ze zichzelf inwikkelt. Zelfs in mijn kleren is ze superknap.
    "Zal trouwens vast niet lang meer duren voordat ik in slaap val en ik waarschuw je, als jij mij vragen gaat stellen in mijn slaap, dan ben je nog lang niet jarig meneertje. Ik heb je al gewaarschuwd over het geweer in mijn rugzak, maar ik heb ook twee vuisten."
    Ik grinnik.
    "Ben je dan zo agressief in je slaap?"
    Ze is zo ongelooflijk schattig wanneer ze probeert wakker te blijven, en ik begin mezelf meer en meer te haten. Misschien was het toch niet zo'n goed idee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ben je dan zo agressief in je slaap?" Ik grinnik en schudt mijn hoofd.
    "Nee, alleen als ik wakker ben. Zoals ik al zei toen ik bezig was met mijn biografie; Ik praat in mijn slaap en blijkbaar geef ik antwoord als je vragen stelt of gewoon tegen me praat, weet ik veel. Er zijn zat mensen die het hebben uitgeprobeerd, mijn broer maakte er vaak gebruik van." Aan de gedachten dat mijn broer nu waarschijnlijk geopereerd wordt of nog steeds verwond is maakt me verdrietig, maar ik probeer het te vergeten en ga verder.
    "Hij heeft het ooit eens opgenomen als bewijs, niet doen, echt. Bespaar me die schaamte." zeg ik lachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.