• Ik heb altijd honger voor ik ga slapen, echt altijd.
    En laat ik nou eens zo'n angsthaas zijn dat 's Avonds/Nachts niet alleen naar beneden durft, omdat er dan van die horror films afspelen in mijn hoofd.
    & Soms zitten mijn ouders dan nog beneden, maar als ze niet beneden zijn tja.
    Nog meer die altijd honger hebben voordat ze gaan slapen of als je net in bed ligt? :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Waah, succes!
    Ik snap meteen wat je doormaakt, precies 's avonds krijg ik altijd honger. En meestal is er niet zoveel meer in de keuken, wat betekend dat ik heel snel naar de kelder moet sprinten en weer terug, wat ik liever niet doe aangezien de kelder heel koud, donker en spooky is 's nachts...


    Pshht, I'm an angel undercover.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb altijd honger/trek (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat heb ik nou echt nooit :'D.


    i put the fun in funeral

    Ha, dat heb ik soms weleens ja. En wij hebben een trap met een bocht, dus als het donker is dan zie je alleen de trap en verder niets. Dus dat ziet er echt heel spooky uit.
    Maar ik eet nu in de avond wat -vooral omdat ik met de normale etenstijden bijna niets meer eet- en nu heb ik er geen last meer van. De diëtiste van mijn moeder gaf dat trouwens ook als advies als je in de nacht honger krijgt.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb dat soms, maar probeer niets meer te eten. Het is namelijk slecht voor je. Ik zeg niet dat het me altijd lukt :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Brutus schreef:
    Heb ik ook soms, maar dan eet ik ook niks meer.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Dat heb ik iedere avond, maar ik ga wel naar beneden om dan iets te eten te maken. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    Ik heb altijd honger/trek (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook altijd honger..
    Maar ik laat steeds wat voedsel op mijn kamer staan zodat ik 's nachts niet naar beneden hoef te gaan. :Y)

    Jep, echt áltijd. Vooral zin in snoep (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Voordat ik ga slapen ga ik met mijn familie theedrinken en ik plunder dan vaak (als er theebiscuitjes zijn) de koektrommel ;$
    Dus als ik naar bed ga heb ik geen honger meer (A)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Brutus schreef:
    Heb ik ook soms, maar dan eet ik ook niks meer.


    comfort in c h a o s

    Nja, maar ik wil altijd eten.
    Maar als het té laat is doe ik het toch niet meer tegenwoordig.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hihi
    ik heb ook altijd honger.
    een vriendin van mij ook, is nu een soort grapje geworden tussen ons:Y)


    Miep

    Ik drink wat sap en eet altijd een broodje voor ik ga slapen, echt heel raar, ook al heb ik geen honger.


    The odds are néver in our favor.