• Isabel (505) is op Werchter en ze zou bellen tijdens When The Sun Goes Down van Arctic Monkeys omdat ik dat een leuk liedje vind en nu heb ik mijn oproep toch wel gemist zeker (huil)
    Hopelijk staat het op mijn voicemail ! D: Anders ga ik triest zijn (huil)
    Zijn jullie gebeld geweest van op Werchter of doen jullie daar niet aan mee? :-)

    Het staat trouwens op mijn voicemail _O_

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 22:55 ]

    1 keer vanop een concert, maar geen idee welk (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou Jacky bij Avenged Sevenfold bellen zondag bij Graspop, maar mijn batterij was leeg en ik had het goede nummer niet bij me. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Ik zou Jacky bij Avenged Sevenfold bellen zondag bij Graspop, maar mijn batterij was leeg en ik had het goede nummer niet bij me. ):

    Dat is echt balen D: Ik ben laatst tijdens VersaEmerge vergeten te bellen naar iemand en ik had dat beloofd D:

    Ik ga al vier jaar naar Werchter, maar door geldgebrek mis ik helaas mijn vijfde. :c

    MAAR WEL VIJFDE JAAR GMM MET NANCE <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Ik ga al vier jaar naar Werchter, maar door geldgebrek mis ik helaas mijn vijfde. :c

    MAAR WEL VIJFDE JAAR GMM MET NANCE <3


    Dude, ja! En mijn vriend vind het leuk als we als Domme en sub gaan, in outfits and all. Hij wilt ook mee volgende keer! En ik mag op zijn nek zitten tijdens a7x en andere concerten die ik goed wil zien! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dude, ja! En mijn vriend vind het leuk als we als Domme en sub gaan, in outfits and all. Hij wilt ook mee volgende keer! En ik mag op zijn nek zitten tijdens a7x en andere concerten die ik goed wil zien! :9~

    Awesome! Ik wil wel als een maid, hoor. 't Liefst met een choker en een lijntje hoor. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    SYN schreef:
    (...)
    Awesome! Ik wil wel als een maid, hoor. 't Liefst met een choker en een lijntje hoor. <3





    & Ik ga in zoiets;


    (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Capulet schreef:
    (...)
    Dat is echt balen D: Ik ben laatst tijdens VersaEmerge vergeten te bellen naar iemand en ik had dat beloofd D:

    was jij bij VersaEmerge op pinkpop?!
    Ontopic oei das inderdaad balen!!


    To The Stars Through Adversity

    Rhapsody schreef:
    (...)
    was jij bij VersaEmerge op pinkpop?!
    Ontopic oei das inderdaad balen!!

    Nee, ik was naar het concert in Antwerpen in de Trix (:

    Capulet schreef:
    (...)
    Nee, ik was naar het concert in Antwerpen in de Trix (:

    super leuk!! ik vind hun echt geweldig. ik wist niet dat ze nog een concert haddden in nederland


    To The Stars Through Adversity

    Sevenfold schreef:
    Ik zou Jacky bij Avenged Sevenfold bellen zondag bij Graspop, maar mijn batterij was leeg en ik had het goede nummer niet bij me. ):

    Ik huil er nog steeds om (no_chears)

    En ik ben een keer gebeld door iemand tijdens een Tokio Hotel concert en toen flipte ik hem helemaal (joehoe)


    -

    Nope, geen idee wat dat is...

    Rhapsody schreef:
    (...)
    super leuk!! ik vind hun echt geweldig. ik wist niet dat ze nog een concert haddden in nederland


    Antwerpen is in België...?

    Maar, nee, nog nooit naar iemand / door iemand gebeld tijdens een concert.


    It ain't broke, so don't fix it.