• Dit betekent in normaal Nederlands dat ze haar borsten heeft laten verwijderen. Ze heeft hier bewust voor gekozen als preventieve maatregel omdat ze 87% kans had op borstkanker. Die kans is nu teruggedrongen tot minder dan 5%. (Bron.) Ze had dit geheim kunnen houden, maar ze heeft ervoor gekozen om er erg open over te zijn in de hoop zo het taboe dat op spreken over dit soort dingen ligt op te heffen. Dit is, in mijn ogen, enorm dapper, want dit zal sowieso al geen gemakkelijke tijd zijn.

    En de reacties van mensen op Twitter?



    O nee toch, die arme Brad Pitt. Wat is Angelina toch vreselijk zelfzuchtig en stom dat ze het enige waar ze ook maar enige waardering voor verdient laat verwijderen om het risico op kanker te verkleinen.
    En dan deze nog, de allermooiste:


    Goh, kun je je dat voorstellen? Ze was niet eens bereid het risico te nemen voor haar man, maar nam zomaar 'zijn' plezier weg! Want duh, natuurlijk zijn Angelina Jolie's borsten eigendom van Brad Pitt. En natuuuurlijk heeft hij geen enkele reden meer om nog van haar te houden na deze operatie. Duh.
    Hier staan nog meer geweldige uitspraken van een heleboel enorm intelligente mensen die natuurlijk volkomen gelijk hebben in alles wat ze zeggen en totaal geen blijk geven van misogynie.


    Echt, ik word hier gewoon misselijk van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het sjiek dat ze het gedaan heeft ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die mensen zijn gewoon dom.
    Ik denk dat Brad het erger vond dat Angelina zou overlijden of iets dergelijks aan borstkanker, dan dat zijn pleziertje weg is.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het dapper van haar. En ze heeft groot gelijk dat ze dat gedaan heeft!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Iedere keer als ik die post op Tumblr zie met een aantal reacties op Angelina Jolie's keuze, ben ik ook geneigd om die sukkels door mijn beeldscherm heen even goed vast te grijpen en ze te vertellen hoe fout ze zitten. Wat een ontzettend stomme idioten, zeg. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het alleen maar dapper, aangezien haar ontzettend vrouwelijke uiterlijk geroemd is, en een borstloze vrouw is niet heel, ehm, stereotype vrouwelijk. Er is niets mis mee, maar ik vind het knap dat ze het taboe aan de kant zet en er open over is. Die mensen weten niet waar ze over praten. Angelina heeft bewijst dat ze hersens heeft door moraal te tonen. Het is een heel ingrijpende operatie, en ik vind dit een respect afdwingende manier. Die lui moeten hun bek houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Misschien ben ik de enige, maar ik denk dat die jongens gewoon een simpel grapje maken..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dapper dat ze het doet.

    En die mensen in jou Tweets zijn gewoon stupide.


    Tijd voor koffie.

    Die mensen zijn gewoon zielig en zijn mentaal niet in orde.
    Ik vind het ontzettend dapper dat ze dit doet..


    Believe in yourself.

    Licet schreef:
    Misschien ben ik de enige, maar ik denk dat die jongens gewoon een simpel grapje maken..


    Heb je die pagina bekeken waar ik naar link onder het laatste plaatje? Het zijn niet alleen deze drie mensen die dit 'grapje' maken, en zelfs die screenshots daar zullen nog lang niet alle berichten beslaan. Het zou heel mooi zijn als al deze mensen gewoon een belachelijk slecht gevoel voor humor hadden en niet wisten wat ze zeiden, maar nee, ik geloof helaas niet dat dat het geval is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het dapper dat ze het doet. Ik heb er veel respect voor.
    Alleen ga eens na zo'n behandeling zal vast niet goedkoop zijn en mensen die er geen geld voor hebben kunnen zo'n behandeling niet ondergaan.
    Verder vind ik het echt stoer van haar!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik bewonder haar er wel voor, erg dapper.
    Wat hebben we toch weer intelligente mensen op de wereld.


    Take me to wonderland

    ik vind het heel erg dapper


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heel erg dapper, maar eigenlijk best logisch, als er zoveel kans is.
    Pfiew, ik zou het vreselijk vinden, respect!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Oke, dat is een uit de hand gelopen grap denk ik (Poor Brad Pitt). Ik geloof niet dat die mensen er echt zo over denken eigenlijk.

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 mei 2013 - 21:13 ]


    Life is hard and then we die

    Square schreef:
    (...)

    Heb je die pagina bekeken waar ik naar link onder het laatste plaatje? Het zijn niet alleen deze drie mensen die dit 'grapje' maken, en zelfs die screenshots daar zullen nog lang niet alle berichten beslaan. Het zou heel mooi zijn als al deze mensen gewoon een belachelijk slecht gevoel voor humor hadden en niet wisten wat ze zeiden, maar nee, ik geloof helaas niet dat dat het geval is.

    En sowieso moet je er niet mee lachen. We praten nog altijd over kanker.

    Ik ben blij dat ze het in de media zegt dat ze het gedaan heeft. Vertrouwensboost voor de mensen die dat ook gedaan hebben/moeten/zullen doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please