• Als ik achttien zou zijn. (huil)

    Hier lees je heel het klote verhaal.

    Hier kun je trouwens het antwoord lezen dat ik heb gekregen van Harold in verband met mijn leeftijd. (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 19:57 ]

    ik heb het net gelezen, had je niet kunnen zeggen dat je je had aangemeld om kaartjes te winnen voor iemand en dan samen met die naar dat ding te gaan? 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    ik heb het net gelezen, had je niet kunnen zeggen dat je je had aangemeld om kaartjes te winnen voor iemand en dan samen met die naar dat ding te gaan? 8)

    Tegen de regels. ._.

    Omfg, dat zuigt hard.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jolien, ik hoop echt dat jij als uitzondering mee mag! Ik vind dat je dit verdient, ookal heb je gelogen over je leeftijd! Jij moet gewoon mee!


    -

    Nou, ik hoop dat ik vandaag antwoord krijg. :')

    had je eerlijk gezegd eerder aan kunnen denken. Terwijl had je het spel moeten volhouden en blijven zeggen dat je 18 was, of terwijl had je gewoon niet moetn meedoen. Je wist het op voorhand al, toch?


    Get outta my head!

    LATEN WE ALLEMAAL VOOR JOLLA DUIMEN! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    OuttamyHead schreef:
    had je eerlijk gezegd eerder aan kunnen denken. Terwijl had je het spel moeten volhouden en blijven zeggen dat je 18 was, of terwijl had je gewoon niet moetn meedoen. Je wist het op voorhand al, toch?

    Nee, België zou helemaal geen tickets krijgen. (;

    Gosh, als je niet wint zal ik het echt erg vinden, ik bedoel je bent toch 16 dat is maar 2 jaar jonger dan 18 (=


    The soul needs autumn.

    das erg kut voor je ._.


    Imperfection Is Beautiful

    Grace schreef:
    Gosh, als je niet wint zal ik het echt erg vinden, ik bedoel je bent toch 16 dat is maar 2 jaar jonger dan 18 (=

    Jaa, ik hoop echt dat ik mag. Ik mag legaal drinken, legaal zonder ouders op het vliegtuig en naar het buitenland, legaal al die dingen in Duitsland...

    But I lied, dus ik denk niet dat ik ga mogen. (:

    Zo kut voor je : |


    Only losers can act the way you do

    Ja kut maar je had het kunnen verwachten?
    :x beuk me niet

    Als je Kings Of Leon zou ontmoeten zou je toch wel een handtekening voor mij meenemen he (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Da's balen ._.


    Just a simple "I love you" (: