• Ik heb nogal problemen met mijn vriendje,
    het lijkt wel alsof hij mij negeert en op msn antwoord hij heel bot.
    Ik heb denk ik niets anders gedaan ofzo dus ik weet echt niet hoe het komt.
    Weet iemand wat ik moet doen???

    Hoe reageert hij in RL? Negeren?
    Praat er over?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vragen of er iets is? en reageert ie daar niet op dan gewoon laten gaan misschien zit er m iets dwars wat ie je (nog) niet wilt vertellen


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Vraag het aan hem. Als jij niks gedaan hebt heeft hij geen rede om boos te zijn. Misschien verbeeldt je het je gewoon.


    The odds are néver in our favor.

    Vraag wat er is, dat werkt altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vraag aan hem of er iets met hem is of vraag of jij iets fout hebt gedaan. Misschien is hij ongesteld of heeft hij een rotdag en ligt het niet aan jou [:


    Me so good.

    Cadentium schreef:
    Vraag het aan hem. Als jij niks gedaan hebt heeft hij geen rede om boos te zijn. Misschien verbeeldt je het je gewoon.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Brutus schreef:
    Vraag aan hem of er iets met hem is of vraag of jij iets fout hebt gedaan. Misschien is hij ongesteld of heeft hij een rotdag en ligt het niet aan jou [:

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:20 ]

    Brutus schreef:
    Vraag aan hem of er iets met hem is of vraag of jij iets fout hebt gedaan. Misschien is hij ongesteld of heeft hij een rotdag en ligt het niet aan jou [:

    Ik zou er met hem in reallife over praten. Als dat niet werkt en niks oplost dan zit er niks anders op dan uitmaken. Lijkt me niet dat je een vriendje wilt die zo tegen je doet ..


    I don't design clothes. I design dreams

    Ga met hem praten!;)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:38 ]


    Heart in an amor.

    Direct vragen waarom hij zo raar doet.
    En anders zou ik meteen zeggen dat 'ie kan oprotten, mensen gaan maar gewoon normaal tegen mij doen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Doet hij @ real ook zo, dan is er sowieso IETS aan de hand. Misschien is hij @ msn en zo gewoon druk bezig en reageert hij daarom snel. Vraag hem er naar en laat het dan even een tijdje rusten, misschien waait het over. Zo niet..


    Intersectional feminist