• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Benedict Sterling
    Opeens zie ik een paar meisjesbenen langskomen, en ik spring op uit het bosje waarin ik had gezeten, de fles wijn leg ik naast me neer. Ik had willen ontsnappen aan een straf, mijn ouders zijn zó dat ze, als ik op het moment dat de "misdaad" werd uitgesproken erbij ben, ik flink op mijn donder krijg. Maar als ze me op dat moment niet kunnen vinden, en later wel, vergeten ze het meestal wel, of hebben het me al vergeven, omdat ik hun lievelingetje ben. Dus had ik me verstopt, wat natuurlijk werkte.
    Maar terug naar die benen, of het meisje dat eraan zat, wat ik inmiddels kon zien. 'Hallo daar schoonheid,' Mompel ik, mijn tong voelt een beetje dik aan. Maar dat feit negeer ik even.

    Quinn del Luna[wat btw vrijwel zeker geen goed spaans is.]
    Als Catherine kusjes in mijn nek gaat geven kan ik natuurlijk niet verder aan mijn haar, dus plagend bijt ik even in haar lip, terwijl ik met mijn stijltang klapper, en stijl één plukje aan de zijkant van haar gezicht, waarbij ik met mijn andere hand die van haar vasthoud, en met mijn tanden bijt haar lip. Ze kan dus geen kant op. Ik maak een kus van mijn hapje, lik over haar neus, en draai me dan weer naar de spiegel.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Why is everyone kissing necks? D:
    And why does my bf live 213 kilometres away from me? D:
    And why cant I go by train on my own? D:

    Fuck my life =.=]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Ik onderdruk een kreun als ik Patje's lippen over mijn hals en gezicht voel gaan. Ik kijk hem een beetje teleurgesteld aan als hij bij mijn lippen komt, maar me niet kust.
    "Na jou dan."
    Ik grinnik en draai me om. Ik leid ons achter de gebouwen door, om ongezien bij de therapie ruimte te raken. Ongeduldig wacht ik tot Patje de deur open heeft, we binnen kunnen, en hij die weer op slot heeft. De spanning giert door mijn lijf als hij de lichtschakelaar gewoon voorbij loopt. Bijna schrik ik als ik zijn hand in de mijne voel glijden. Ik volg hem blind, door het donker, naar een van de lokaaltjes. Als we tot stilstand komen en ik hem met de sleutel hoor prutsen, ga ik, nog steeds achter hem, helemaal tegen hem aan staan en laat mijn handen even over zijn armen glijden. Ik blaas een warme adem vlak naast zijn oor uit.
    Eenmaal in het lokaal, is het weer Patje die de leiding neemt en ik moet toegeven dat ik het geweldig vind. Gewillig laat ik hem me tegen zich aantrekken. Ik blijf even naar hem kijken zodat mijn ogen aan het semi-donker kunnen wennen en ik hem kan zien. Een kleine grijns verschijnt op mijn lippen.
    "Happy Birthday to me," grinnik ik.
    Ik leg mijn handen in zijn nek en druk mijn lichaam nog dichter tegen het zijne aan. Plagerig veeg ik met mijn lippen even over de zijne voor ik hem kus. In tegenstelling tot net, toen we buiten waren," doe ik het deze keer vol overgave.

    CJ

    Ik schrik me te pletter en struikel bijna als ik een stem hoor.
    "Hallo daar schoonheid."
    Mijn sigaret is op de grond gevallen en ik kijk de eigenaar van de stem kwaad aan als ik het ding weer opgeraapt heb en merk dat het uit is.
    "Hi," mompel ik tegen mijn zin.
    Ik haal één oortje uit en vis dan mijn aansteker uit mijn achterzak. Mopperend probeer ik de sigaret weer aan te krijgen maar omdat de grond die vochtig gemaakt heeft lukt het niet al te best. Zuchtend gooi ik het ding weg terwijl ik de kerel die net tegen me sprak een beetje gedegouteerd aankijk. Hij lalde net een beetje en als ik de fles wijn zie staan weet ik meteen waarom. Wijn, niet mijn ding. Dat is voor mensen die niks sterkers aan kunnen. En op dronken venten ben ik ook niet zo gek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik giechelde even, terwijl ik mijn armen nogsteeds rond zijn middel had geslagen. Ik keek toe hij hij zijn haar stijlde, en ging daarna met mijn kin op zijn schouder leunen. ''Volgens mij besteed jij meer aan je uiterlijk dan dat ik doe.'' grapte ik even, en keek naar zijn spiegelbeeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Benedict Sterling
    Wankel worstel ik mezelf uit de struik, waarbij ik over een tak val en verder moet kruipen. Best gênant dit, maar ik kom gewoon echt niet overeind. Ik sleep mezelf naar een boom, en weet me eraan op te hijsen. Bang voor nog een ondergang wenk ik haar naar me toe te komen, terwijl ik zelf met mijn rug tegen de stam blijf staan, mijn mond houd ik ook maar gesloten.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Quinn del Luna
    'Zou best kunnen,' gniffel ik, en geef haar een kusje op haar voorhoofd. Het duurt niet lang voor ik de rest van mijn kapsel af heb. Snel berg ik mijn spullen op en trek haar tegen me aan. 'I was wondering.. Are we official?' Ik voel dat ik bloos, en verberg mijn gezicht in haar haar. Ze ruikt nog steeds lekker. Eigenlijk had ik snel een ander onderwerp aan moeten snijden, maar ik ben nét een tikkeltje te nieuwgierig, dus houd ik me stil, en wacht tot ze me van zich af duwt.

    [Geen idee of hij dat al gevraagd had, maar bij deze dus niet. Oh, en als iemand er problemen mee heeft dat ik Quinn soms engels laat praten.. Zeg het gerust, dat zal ik erop letten. Ik doe dat alleen zelf altijd als ik verlegen ben, ticje. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    'Happy Birthday to me,' grinnikte Sasha. Zijn lichaam werd tegen dat van mij gedrukt en zijn lippen streelde plagend over die van mij.
    Mijn hart sloeg twee keer zo snel als normaal en miste volgens mij zelfs een paar slagen tijdens de innige kus die volgde.
    Mijn hand streelde door zijn warrige, zwarte haren, terwijl mijn vrije arm stevig rond zijn middel lag.
    De kamer is bijna helemaal donker, wat niet veel uit maakt, want ik hou mijn ogen gesloten. Ik ahd me nog nooit zo gevoel bij een persoon.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha nee heeft hij nog niet gevraagd :3]

    Catherine

    Voordat ik het wist had hij me tegen zich aangetrokken. ''I was wondering.. Are we official?'' vroeg hij, bloosde, en begroef zijn gezicht in mijn haar. Een klein glimlachje sierde mijn lippen, dit was gewoon té schattig. Ik duw hem een stukje van me af zodat zijn gezicht weer zichtbaar was, en ik hem weer kon aankijken. ''Als je er geen problemen mee hebt..'' zei ik zachtjes, en drukte even mijn lippen op de zijne. ''Vind ik van wel.'' zei ik, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lizz, you drunk? Ö 'Happy Birthday to me,' grinnikte Sasgha.
    want ik hou mijn ogeng esloten. Ik ahd me nog nooit zo gevoel bij een persoon.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hahahaha viel mij ook al op ja :'D]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 18:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hii, nog iets tegen Danny gezegd?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Talisman schreef:
    Aislyn Valentina
    Cassia knikte alleen, maar dat was genoeg voor mij om in actie over te gaan. Toen Danny binnengekomen was, wierp ze hem snel een blik toe, maar krulde zichzelf daarna tegen mij op, alsof het haar niets kon schelen. Hey, I don’t blame her.
    ‘Is alles oké?’ Hij sloot de deur en liep richting ons, waarna hij even naar het randje van het bed keek, waarschijnlijk wilde hij zitten, maar toch bleef hij staan.
    ‘Ga maar zitten hoor, de plek die nog over is.’ Ik gebaarde naar het randje waar hij net naar had gekeken. ‘Met mijn rug…’ Ik twijfelde en keek naar Cassia. Als ik zei dat ik er last van had, dan zou ze zich weer zorgen gaan maken. ‘Met mijn rug gaat het beter, dank je voor het vragen.’ Ik liet een waterig, geforceerd, glimlachje op mijn lippen en keek hem aan.


    Cassia Sterling
    'Met mijn rug gaat het beter,' ving ik op. Gelukkig. Mijn ogen hield ik dicht, een zachte glimlach op mijn gezicht. ik en Aislyn gingen hier weg. samen. alles zou... Alles zou goed komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maakt niet uit, het viel me alleen op. Niet gemeen bedoeld.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CJ

    Ik wend mijn blik af als hij wankelt en strompelt en kruipt. Ik schaam me in zijn plaats. Ikzelf hou er wel van eens aangeschoten te zijn, maar ik heb teveel respect voor mezelf om me zo lam te drinken. Als ik geen bladeren meer hoor ritselen, kijk ik hem terug aan. Mijn hart stopt even en ik hou mijn adem in als hij me wenkt. Wat moet hij van me? Aarzelend kijk ik even om me heen om te zien of niemand anders hem kan helpen, maar er is geen levende ziel in de buurt, tenzij wat vogels die er lustig op los kwetteren. Maar gezien ik Doornroosje niet ben, zullen ze me niet kunnen helpen.
    Ik blijf staan waar ik sta en neem de jongen even in me op. Hij is best knap, niet mijn type, maar wel knap.
    "Wat wil je?" vraag ik, nog steeds twijfelend wat ik zou doen.

    Sasha

    Ik doe een paar stappen achteruit, zonder mijn lippen van de zijne los te maken. Omdat Patje me zo stevig vast heeft, kan hij niet anders dan volgen. Ik doe nog een paar stappen tot ik een stoel hoor schuiven en tegen het bureau bots. Ik onderbreek de kus even en wip mezelf met een klein sprongetje op het meubel. Patje's t-shirt grijp ik stevig vast en ik trek hem dichter naar me toe. Ik heb mijn benen open waardoor hij zo dicht mogelijk staat. Ik ril even als een golf van opwinding me overspoelt. Maar we gaan niet ver, niet vandaag, niet hier. Ik ruk mijn hand onder zijn t-shirt vandaan als ik zijn huid tegen mijn vingers voel. Mijn geest is dan wel veranderd, mijn lichaam moet nog de oude gewoontes kwijt spelen.
    "Sorry," mompel ik nog snel voor ik grijnzend kleine kusjes op zijn lippen druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.