• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk even naar Luca en begin het een beetje koud te krijgen dus ik kruip onder de dekens en leg net als hem mijn hoofd op een kussen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je ligt zo ver weg." mompel ik terwijl ik een arm onder haar door schuif en haar tegen mij aan trek. "Zo, dat is veel beter." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik volgde hem en keek ondertussen weer om me heen. De drukte werd al een stuk minder toen we een steegje in gingen. Steegjes betekende toch nooit iets goed? Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Alsof Damon iets van plan was. Waar was ik met mijn gedachten? 'Zo goed?' hoorde ik Damon opeens vragen. Ik keek op en zag een soort iets.. Ik keek een beetje en tot zo ver ik kon zien zat er niemand. Ik glimlachte en knikte naar Damon. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik voelde me net een klein kindje die gered moest worden van de grote Boeman. Ik bedacht me opeens iets. Ik keek Damon vragend aan. 'Ik weet jouw leeftijd niet eens,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Inderdaad veel beter,' glimlach ik terug. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen even. Ik weet dat dit niet betekend dat ik en Luca nu wel samen kunnen zijn maar toch voelt het fijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze legt haar hoofd op mijn schouder en ik sluit genietend mijn ogen. Het blijft een tijdje stil. "Is het goed als ik zo hier even douche?" vraag ik dan zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik. 'Tuurlijk is dat goed,' glimlach ik. 'Ga jij maar eerst, dan ga ik wel na jou,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Wat teleurgesteld knik ik kort. "Maar we kunnen ook samen." stel ik voor.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach als ik hoor wat Luca zegt. 'Dat vind ik ook wel goed hoor'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grijns. "Yes, dat is veel beter dan alleen! Maar nu nog niet, ik lig wel lekker." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik trok hem mee het koffiehuis in en we gingen ergens zitten. "Ik weet jouw leeftijd niet eens." zei hij toen. Ik glimlachte naar hem. "Doet dat er toe dan?" vroeg ik lachend. "Maar om je antwoord te geven. Ik ben 21" Ik bestelde een koffie en keek Jeremy vragend aan. "Jij ook iets?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Goed plan,' zeg ik met een kleine lachje. Ik druk een klein kusje op zijn wang en laat mijn hoofd dan weer op zijn schouder rusten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Het doet er ook niet echt toe, maar het is wel fijn om het te weten. Ik weet niet waarom en ik hoef niks, misschien water.' Ik glimlachte een klein beetje. Nou kon ik me nog meer als een klein kindje voelen. Hij is ouder dan mij. Ook maar één jaartje maar als nog. Hij is ouder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    "Een koffie en een water alsjeblieft." zei ik tegen de kelner die weg liep en het iets later bracht. "Ik snap het wel hoor Jeremy." zei ik glimlachend en ging wat lekkerder in de bankjes zitten. "Hopelijk is dit rustig genoeg voor je. Het is een echt oud winkeltje met heerlijke oude sfeer. Misschien zie je nog iets leuks om te tekenen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik sluit mijn ogen weer en trek Cassies warme lichaam nog iets dichter tegen me aan. Ik kan er weinig aan doen maar ik gaap en word moe. Het duurt niet lang voordat ik heel licht slaap.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en nipte een beetje aan me glas, ondertussen keek ik om me heen. 'Misschien wel,' zei ik met een glimlachje. Alles zag er hier leuk uit. De tafeltjes, de bankjes, de muren, de vloer, het raamkozijn, alles. Ik keek weer eventjes naar Damon. 'Je bent geweldig,' zei ik zachtjes.

    [Hoe zitten ze? Naast elkaar of tegen over elkaar?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you