• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Je bent geweldig." zei hij zachtjes. Ik keek eventjes naar de tafel en bloosde lichtjes. "Dankjewel, jij toch ook. Daarom bracht ik je ook hier." antwoordde ik en keek hem aan, "Niet veel mensen kennen dit koffiehuis."

    [Zeg het maar.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik glimlach als ik zie dat Luca inslaap gevallen is. 'Je ziet er lief uit als je slaapt,' zeg ik fluisterend. Ik druk een klein en zacht kusje op zijn voorhoofd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik open mijn ogen voorzichtig als ik een kusje op mijn voorhoofd voel. "Nee, ik wil niet wakker worden, ga weg Chèlle." mompel ik terwijl ik mijn ogen weer sluit.


    Your make-up is terrible

    [Ik vroeg het eerst! Jij zeg et ;d]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en voelde mijn wangen lichtjes kleuren. Eventjes sloeg ik mijn ogen neer en glimlachte nog eens. 'Dan voel ik me vereerd dat jij aan mij deze plek liet zien,' fluisterde ik, waarna ik hem weer aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Naast elkaar dan maar]

    Damon Blake

    Ik kuste hem zachtjes op zijn wang. "Hoeft toch niet. Doe ik toch graag." zei ik glimlachend, "Hier kom ik vaak als ik wil uitrusten of als het me allemaal te veel word." Ik keek eventjes rond. "Hier kan ik gewoon tot rust komen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip en voel tranen in mijn ogen springen als Luca me Chelle noemt. Ik duw mezelf bij hem vandaan en staar nors naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Toch voel ik me vereerd,' zei ik met een glimlachje. Ik keek weer eventjes om me heen. Als ik het wil tekenen, dan moet ik wel eventjes kijken. 'Gelukkig dan dat weinig mensen hier van weten,' zei ik met een glimlachje. 'Ik zelf kies liever voor een plek waar helemaal niemand is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ze duwt me en ik mompel wat onverstaanbaars. "Ga dan ergens anders slapen." zeg ik erbij en ik val weer in slaap.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik knikte. "Dat kan ik ook wel weer begrijpen, maar ik heb dit liever omdat anders mijn gedachten op hol slaan." legde ik uit, "En daar heb ik geen zin in." Ik legde mijn arm om hem heen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dat verschild dan per mens,' zei ik en ging een beetje tegen Damon aan leunen. Ik keek eventjes naar hem. 'Ik bedoel, ik heb daar geen last van. Misschien in het begin eventjes, maar ik word al gauw afgeleid door dingen die bewegen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Woedend draai me om en geef Luca een zet zodat hij uit het bed valt. 'Dit is mijn kamer dus ga jij maar ergens anders heen,' zeg ik bot waarna ik wat tranen weg knipper.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Aah okay. Ja dan snap ik het wel." zei ik glimlachend. Ik nam een lekkere grote slok van mijn koffie en zuchtte opgelucht. "Lekker."

    [Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal. Tot morgen!]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik val uit het bed waarna ik meteen opspring en om me heen kijk. "The fuck." mompel ik terwijl ik aan mijn hoofd krab en naar Cassie kijkt. "Waarom val ik uit bed?" Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Ik heb echt geen enkel idee wat hier gebeurd is.

    [Ik ga naar bed, trusten.]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:09 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn mond zakt een stukje open. 'Nu doen alsof er niks is zeker,' mompel ik. Geirriteerd stap ik het bed uit. 'Ik ga douchen,' zeg ik bot waarna ik richting de badkamer loop.

    [Slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Truste Mitch en Nikki]

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte toen hij zijn koffie lekker vond, waarom wist ik niet precies. Ik keek weer eventjes naar hem en kon het niet laten om een kusje in zijn nek te drukken. 'Kunnen we straks nog even langs het bos gaan of het park?' vroeg ik zachtjes aan hem terwijl ik weer even om me heen keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you