• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ze bijt in mijn onderlip en verhoogt het tempo iets, waar ik gelijk in meega. Het bijten alleen al zou ervoor gezorgd hebben dat ik dat zou doen. Ik stoot iets ruwer, laat mijn hoofd naar haar nek afzakken om haar daar hard te bijten, maar zo dat mijn tanden er nét niet doorheen gaan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun luid als Luca hard in mijn nek bijt. Wanneer hij iets ruwer begint te stoten maak ik me rug weer hol en begin zachtjes te hijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze reageert precies op de manier waar op ik gehoopt heb, waardoor ze me alleen maar meer opwind en ik nu op een hoog tempo begin te stoten. Ik hijg en kreun zacht als ik mijn hoogtepunt alweer voel naderen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun luid als Luca nu op een hoog tempo stoot. Mijn rug maak ik nog wat holler en ik leg mijn hoofd in mijn nek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik begin luider te kreunen en druk wat simpele kusjes op Cassies mond. Ik heb nu geen aandacht voor ingewikkelde capriolen met mijn tong, mijn hoofd kan amper iets bevatten nu. Ik blijf door stoten tot ik uiteindelijk luid kreunend op mijn hoogtepunt kom.


    Your make-up is terrible

    [Als chelle dit wist zou ze jullie vermoorden (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Als ik het witte goedje in me voel komen kreun ik en kom ik ook tot mijn hoogtepunt. Nog na hijgend kijk ik Luca aan. 'Dat was...' ik probeer een goed woord te vinden maar kan op niks komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach even en laat voorzichtig haar polsen los om van haar af te kunnen rollen. "Ik begrijp wat je wilt zeggen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Mooi zo,' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem nog even aan en kijk dan naar het plafond. Ik merk dat mijn glimlach steeds breder wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Nee niet los laten!' zei ik vlug. Ik hield zijn hand wat steviger vast. 'Ik moet er gewoon eventjes aan wennen denk ik.' Ik keek eventjes naar Damon. 'Kunnen we zo naar een rustig plekje gaan? Waar niet zo veel mensen zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik ga op mijn zij liggen en steun op mijn elleboog om naar haar te kunnen kijken. "Waarom glimlach je zo?" vraag ik nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk opzij, naar Luca en haal mijn schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet echt,' zeg ik. 'Ik voel me gewoon goed denk ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Dat is iets wat mij ook laat glimlachen. "Dat is mooi." zeg ik zacht en ik laat mijn hoofd op een kussen zakken.


    Your make-up is terrible

    [Ik vraag me af of Chèlle niks gehoord heeft..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    Ik glimlachte toen hij mijn hand nog steviger vast hield. "Natuurlijk kunnen we dat. Kom maar mee." zei ik glimlachend en trok hem een steegje in. Het leidde naar een wat ouder koffiehuis, waar zo te zien, niemand in zat. "Zo goed?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.