• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als Luca handen op mijn billen voel en mijn hartslag versnelt nog een beetje. Nadat ik nog een keer in zijn nek hebt gelik maak ik een pad van kusjes naar zijn oor en bijt hem zachtjes in zijn oorlel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik voel en hoor haar versnelde hartslag, merk hoe het bloed hard door haar aderen gepompt word. Ik leg mijn hoofd nog ietsjes opzij zodat ze er nog beter bij kan, als teken dat ze er zeker niet mee moet stoppen, ik geniet teveel. Dat is vast te merken aan mijn ademhaling die even stokt als ze in mijn oorlel bijt en daarna weer versnelt.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik grijns even als ik merk dat ik hij geniet en breng mijn lippen weer naar zijn hals. In plaats van eerst zachtjes te beginnen, begin ik gelijk wild. Het kussen wissel ik af en toe af door hem zachtjes te bijten of even te likken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Door de manier waarop ze afwisselend kust en bijt maakt ze me helemaal gek. Ik kreun zachtjes terwijl ik probeer om niet te hijgen. Ik haal mijn ene hand uit haar broek en laat hem onder haar truitje glijden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik huiver lichtjes als ik voel dat hij met één van zijn handen onder mijn shirtje glijdt terwijl de andere op mijn billen blijft liggen. Ik bijt hem nog een keer in zijn nek, iets harder nu en breng mijn lippen weer naar die van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kreun dit keer wat luider als ze iets harder bijt, iets wat ik niet verwacht had. Als ze haar lippen naar die van mij brengt kus ik haar wild en bijt ik op haar onderlip. Oh, wat wil ik haar nu graag...


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als hij in mijn onderlip bijt. Onze tongen beginnen steeds vuriger met elkaar te spelen en ik merk dat ik nu echt opgewonden beginnen te worden. Ik haal een van mijn handen van zijn nek en streel daarmee over zijn zij. Bij de rand zijn broek laat ik hem liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hoop vurig dat ze verder gaat dan mijn broek rand maar ze laat haar hand daar rustig liggen. Mijn hand blijft nergens rustig liggen en gaat van haar rug omlaag, dan over haar buik weer omhoog. Op dit moment kap ik gewoon met ademen omdat het te lastig is, ik heb het eigenlijk toch niet nodig.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik geniet van zijn hand die over mijn bovenlichaam blijft glijden. Met mijn hand speel ik nog even met de rand van zijn broer waarna ik die naar binnenlaat glijden. Ik wacht niet en laat mijn hand ook gelijk zijn onderbroek ik glijden en begin hem daar zachtjes te strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Goed, niet meer ademhalen is toch een onmogelijke opgave als ze begint te strelen. Ik kan mijn aandacht amper bij het zoenen houden en laat mijn hand op haar bh liggen, waar ik over heen wrijf.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik ril even als hij zijn hand op mijn bh laat liggen en er zachtjes over heen wrijft. Mijn hand laat ik nog ietsjes verder zijn onderbroek in glijden en ik bijt even in zijn onderlip terwijl ik steeds iets sneller en wilder met mijn hand over zijn geslachtsdeel streel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Nu begin ik te kreunen en laat mijn hand in haar bh glippen om daar verder te strelen. Heel zachtjes gaat niet meer, ze maakt me te wild. "Oh Cassie." kreun ik zacht terwijl ik mijn ogen sluit. "Ik wil je." Even later open ik mijn ogen weer.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als zijn hand onder mijn bh glipt en daar verder streelt. 'Ik wil jou ook,' fluister ik hees en zwoel tegelijk. Ik kijk even in zijn ogen en begin hem daarna weer in zijn nek te kussen terwijl ik hem blijf strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zo opgewonden en hard was, niet dat ik me op dit moment ook maar iets kan herinneren, maar dat doet er niet toe. Ik weet wel dat ik niet veel meer van dit aan kan. Ik laat mijn beide handen over haar rug gaan en maak haar bh los, waardoor ik met mijn ene hand veel makkelijker bij haar borst kan. Met mijn andere hand maak ik haar broek open en laat mijn hand naar binnen glijden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik begin zwaarder te ademhalen als hij mijn bh los maakt en met zijn ene hand bij mijn borst zit en de met de andere mijn broek loslaat en vervolgens zijn hand naar binnenlaat glijden. Ik merk dat zijn stijve tegen me aandrukt waardoor ik nog meer opgewonden word en mijn ademhaling onregelmatig wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered