• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Eh, geen idee." antwoord ik. "Waar heb je zin in?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Wat dacht je van dit?' vraag ik waarna ik me zijn kant op buig en mijn lippen zachtjes op die van druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hm, klinkt als een supergoed idee." zeg ik tegen haar lippen aan en druk mijn lippen gewillig op die van haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je weet toch wel dat ik altijd goede ideeën heb,' fluister ik waarna ik hem weer verder kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja en ze worden ook steeds beter." glimlach ik licht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Fijn dat je dat vindt,' glimlach ik waarna ik mijn armen rond zijn nek sla.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Gretig leg ik mijn handen op haar rug onder haar shirtje en kus ik haar ietwat wilder.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca met zijn handen onder mijn shirtje gaat en die op mijn rug legt. Ik ga op zijn schoot zitten, met aan elke kant van hem een been. Hij begint wat wilder te kussen waar ik op in ga en ik lik even mijn tong over zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik open meteen mijn mond en laat mijn tong een klein beetje in haar mond glijden. Ik raak opgewonden door de manier waarop ze op mijn schoot zit en probeer hard in mijn hoofd aan andere dingen te denken, wat maar moeilijk gaat aangezien ze met haar mond mijn hele brein stil legt.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Met mijn tong streel ik even langs die van hem en met een van mijn handen woel ik door zijn haar terwijl ik me nog iets dichter tegen hem aandruk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Nu word echt mijn hele hoofd leeg, ik kan niet meer rationeel nadenken en zoen haar passioneel terwijl ik met haar tong begin te spelen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik onderbreek de zoen en breng mijn lippen naar zijn hals waar ik hem eerst zachtjes begin te kussen, maar steeds ietsjes wilder. Mijn hartslag versnelt een beetje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik ril en een kreun ontsnapt toch van mijn lippen als ze wilder in mijn nek kust. Mijn handen laat ik aan de achterkant van haar broek bij de rand naar binnen glijden, ook al was er niet zoveel ruimte voor.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik voel dat Luca's zijn handen bij de rand van mijn broek naar binnenlaat glijden. Om hem een beetje te helpen verschuif ik ons zodat we liggen op de bank terecht komen. Ik bovenop, hij bovenop. Zachtjes bijt in zijn nek waarna ik daar weer verder kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze verschuift waardoor we komen te liggen, iets wat ik dus echt niet erg vind. Als ze in mijn nek bijt raakt ze één van mijn gevoelige plekjes en ik kreun. Nu we liggen krijg ik de kans om mijn handen nog iets verder te schuiven en ik voel haar billen onder mijn handen. Zacht begin ik te hijgen.


    Your make-up is terrible