• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik kom overeind en til Cassie gemakkelijk op. "Te weinig ruimte." fluister ik hees. Ik leg haar op haar bed neer en buig over haar heen zodat ik haar weer kan zoenen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Mijn mondhoeken krullen omhoog als Luca me op mijn bed neerlegt en me weer begint te zoenen. Heel even onderbreek ik het zoenen en trek ik Luca's shirt over zijn hoofd waarna ik hem weer verder kus. Ik trek hem dicht tegen me aan en voel nog beter dan net dat zijn stijve tegen me aandrukt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik laat mijn handen overal over haar lichaam glijden nadat ze me weer tegen me aan gedrukt heeft, maar ik heb weinig geduld. Ik trek voorzichtig haar al geopende broek naar beneden en als ik omhoog kom, kus ik haar op haar buik voordat ik weer op haar mond kus.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik onderbreek de kus weer eventjes en trek snel mijn shirt over mijn hoofd waarna ik mijn lippen op die van hem druk. 'Luca,' zeg ik hees. 'Ik wil dat je me bijt,' kreun ik.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Met alle plezier." fluister ik terug. Ik kus haar in haar nek en zet dan mijn tanden erin, iets wilder dan ik normaal doe. Ik kreun zachtjes terwijl ik haar heerlijke bloed proef.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun als ik zijn tanden in mijn huid voel en sluit genietend even mijn ogen. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en terwijl ik hem met mijn ene hand blijf strelen maak ik met de andere zijn broek los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik laat haar al veel te snel voor mijn gevoel weer los en kus wat wild over haar wondjes heen. Ze maakt ondertussen mijn broek los en ik trek hem haastig uit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca zijn broek uit heeft getrokken rol ik ons om zodat hij onderop ligt en ik boven op. Ik begin van zijn lippen kusjes te geven naar beneden, via zijn hals, borstkas en buik. Wanneer ik bij zijn onderbroek aankom trek ik die naar beneden. Vervolgens druk ik een paar kusjes op zijn lies.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Zodra ze kusjes naar beneden begint te geven, houd ik mijn adem in. Als ze mijn boxer uittrek en mijn lies kust, sluit ik mijn ogen en hijg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik druk nog een paar kusjes op zijn lies waarna ik mijn lippen naar zijn geslachtsdeel breng en hem daar ook een paar keer kus. Vervolgens ik ga ik verder naar zijn eikel waar ik met mijn tong zachtjes overheen lik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Zodra ik haar tong over mijn eikel voel grijp ik de dekens vast met mijn handen. "Oh Cassie." kreun ik zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik grijns even als Luca mijn naam kreunt. Mijn tong laat ik nog een keer over zijn eikel glijden waarna ik mijn mond er om heen sluit en zachtjes begin te zuigen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Een luide kreun ontsnapt uit mijn mond en ik duw mijn bekken iets omhoog. Mijn ene hand vind haar hoofd en streelt haar door haar haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zuig en lik nog even aan zijn eikel waarna ik er nog een klein kusje op druk. Daarna kom ik weer wat omhoog en rol ons om zodat hij weer bovenop komt te liggen. Ik kijk even in zijn ogen en glimlach naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok.. misschien dat ik straks het avontuurtje van Cassie en Luca ga bij lezen xd]

    Jeremy Velez

    Ik haalde mijn schouders op. 'Dat maakt mij niet echt uit. Alleen wandelen vind ik ook goed,' glimlachte ik. Ik pakte zijn hand weer beet en verstrengelde mijn vingers in de zijne. 'Wat is jouw angst dan?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you