• Ik ga in de meivakantie 4 dagen naar londen. En ik weet dat londen HUGE is. En dat ik van winkelen hou (: Dus vroeg ik me af of jullie winkels weten waar ik ECHT heen moet gaan.
    Ik al een paar leuke winkels, maar dat zijn de grote winkelketens zoals topshop en forever21... En ik lufff vintage/alternatievere kleding EN SIERADEN. (Vooral in van die kleine, bijzondere winkeltjes)

    Dus... weten jullie van die kleine, awesome winkels waar je toevallig tegenop bent gelopen of zo?


    Are you lost?

    Euhm, niet echt,
    maar wel een restaurant ;3
    Rainforest Cafe, als je van Picadilly Circus richting Chinatown wandelt, op de rechterkant (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volgens mij staat Notting Hill bekend om z'n kleine boetiekjes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dymphna schreef:
    Euhm, niet echt,
    maar wel een restaurant ;3
    Rainforest Cafe, als je van Picadilly Circus richting Chinatown wandelt, op de rechterkant (:


    Oeh, dan ga ik daar 'ns eten (;


    Are you lost?

    absoluut!

    Brisingr schreef:
    (...)

    Oeh, dan ga ik daar 'ns eten (;

    Het is daar echt supercool, superlekker, en niet zo heel erg duur ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)
    Het is daar echt supercool, superlekker, en niet zo heel erg duur ^^


    Awesome, en ik als vegetariër zijnde kan daar ook uit genoeg kiezen? (':


    Are you lost?

    Brisingr schreef:
    (...)

    Awesome, en ik als vegetariër zijnde kan daar ook uit genoeg kiezen? (':


    Ja hoor (:
    Volgens mij was er een vegetarische menu, maar ik ben niet zeker (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Van die kleine winkels? Nope, dat niet. Toen ik in Londen ben gegaan, was ik maar in vijf (soort) winkels gelopen: Starbucks, schoenwinkel (voor vriendinnen), souvenierwinkel, shops bij activiteiten (bv. bij Londen Bridge experience) en dan nog The Sting (ofz) bij Piccadilly Circus.
    Ik heb overigens goed gegeten bij een Italiaan in een zijstraat v.d. grote straat van Camden. Een zijstraat bij de winkel van de Vans. Dat was het beste dat ik had gegeten in mijn 4 dagen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:55 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dymphna schreef:
    (...)

    Ja hoor (:
    Volgens mij was er een vegetarische menu, maar ik ben niet zeker (:


    Yeah!


    Are you lost?

    Dymphna schreef:
    Euhm, niet echt,
    maar wel een restaurant ;3
    Rainforest Cafe, als je van Picadilly Circus richting Chinatown wandelt, op de rechterkant (:
    Zat die tegenover een McDonald's? Want volgens mij heb ik toen ik in Londen was wel een ding gezien dat er jungle'ig uitzag..

    Maar ik kan je helaas niet helpen, tot nu toe heb ik de keren dat ik in Londen was niet heel veel tijd gehad om te shoppen. Gelukkig ga ik in mei voor twee en een halve week dus dan ga ik wel dingen shoppen _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Zat die tegenover een McDonald's? Want volgens mij heb ik toen ik in Londen was wel een ding gezien dat er jungle'ig uitzag..

    Maar ik kan je helaas niet helpen, tot nu toe heb ik de keren dat ik in Londen was niet heel veel tijd gehad om te shoppen. Gelukkig ga ik in mei voor twee en een halve week dus dan ga ik wel dingen shoppen _O_


    Pfoeh, dat weet ik niet meer :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Toen ik in London was ging ik naar gewone winkels, hahaha. Forever 21, River Island, Topshop, The Sting, Primark, H&M, VANS, haha. Best wel spijt eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vond de pices of hoe je dat ook schrijft daar erg leuk. ze hebben/hadden vooral veel sieraden maar ik denk dat je m wel kent. ^^


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    De Lipsy winkel :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Primark ;D Daar is alles zo goedkoop, en ook al hebben ze heel veel lelijke zooi, het is gewoon tof om daarbinnen te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."